Skojigt/Galet

små saker du stör dig på!

2883 inlägg 343502 visningar 137 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Blivande snickare  
#159088 Sommar (DUMMA) sommargäster som går i min skog och fullständigt skiter i plantor.
-MEEN int vist ja att de va planterat!

:shock: hur dum får man vara, plantorna närmar sig 20-25 cm!

Samma idioter som kommer o plockar svamp inpå husknutarna sedan hänvisar dom till allemansrätten...

Min gudmor blev sur på ett sånt pack och ropade om de vill ta ngt från grönsakslandet åkså :mrgreen:

Har int sett dom i skogen sen dess :lol:

Elmia
Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

snubblaren  
#159093
foton skrev:Blir störd när man ser alla filmklipp när folk kör skogsmaskiner och stressar så det dunkar och slår i grejorna. Varför måste det vara så bråttom alltid?


Ja men så är det alltid då man vet att någon kommer se hur man kör, vet själv så fort man får åskådare så börjar man ju köra och lasta samtidigt så fort det går :P

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Kjell S  
#159096 Retar mig på ...
... linslusar. ( apropå föregående..) de ska då alltid ställa till det.
... demokrati nissar som överger demokratin för politik.
... folk med dåligt ölsinne o som inte kan medge att de inte tålét...

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

rockfax  
#159098 Att körskolan ska ta så jävla bra betalt....

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Robertberg  
#159132
antwaan skrev:När man frågar folk två saker och får ett ja eller mm till svar.
Vad svara du på!?


-Vill du ha kaffe eller te?
-Ja tack!

Jag stör på mig på folk som bygger skogsvägar med två meter djupa vägslänter utav 0-300, vinterbilen tål ju de stora stenarna så dåligt..

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

skogshasse  
#159133 hej på er ofta stöter man på folk som svarar på det man frågar dom med en fråga alltså dom svarar inte på det man frågar så jag har börjat med att säga hej då till dom snacka om att dom blir paff

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#159137 Jag har börjat störa mig lite på folk som inte använder sig av stor bokstav och skiljetecken i sitt skriftspråk. Allt blir som en enda svårläst och svårfattad mening.

Finns inte ovanstående att störa sig på så finns det säkert någon särskrivning eller något annat irriterande.

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#159139 JAG STÖR MIG PÅ DOM SOM SKRIKER NÄR DOM SKRIVER....(DOM SOM FASTNAT I CAPS LOCK) 😈

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

totte  
#159150 va?

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Tosca  
#159157 Får mig att tänka på min kusins mormor, hon hade börjat höra dåligt på äldre dar så hon fick en hörapparat.
Hon använde den inte så ofta dock, "Fåglarna väsnas så illa i den..."
Har man vant sig vid att det är tyst och skönt på landet så är det ju dumt att spä på oljudet.

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

skogshasse  
#159250
D Brown skrev:Jag har börjat störa mig lite på folk som inte använder sig av stor bokstav och skiljetecken i sitt skriftspråk. Allt blir som en enda svårläst och svårfattad mening.

Finns inte ovanstående att störa sig på så finns det säkert någon särskrivning eller något annat irriterande.

hej på dej om det är mej du syftar på så låt bli att läsa det som jag skriver då för folk som svarar med en fråga när man pratar med dom har jag slutat prata med jättelätt så är problemet löst mvh skogshasse

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Kjell S  
#159256 ochintevisstevivavivava? Gammal hojåkar devis i vilsenheten...

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

skogshasse  
#159320 menojvadduktigaviskavarsådåligtskriverjaginte? gammal hojåkare nicco bakker

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

dexter  
#159375 Att hon/han i kassan kollar konstigt på mig när ja tackar nej till en påse när ja har köpt två brödlimpor
Eller när ja har lycktorna på på bilen mitt på ljusa dagen och alla vrider på nacken när ja åker förbi. Nämligen inte lag på att du måste ha dom på när de är ljust.

   TS
Avatar Fallback

Re: små saker andra stör sig på!

Nolltax AB  
#160561 -Varför har Du inte med dig mobilen?!? -Kände inte för det.....
Vem har bestämt jag alltid kontaktbar vara skall?

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).