Före och efter jobbet

gott nytt år!

35 inlägg 11802 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild
Skogshuggarn  
#15461
timberjack810c skrev:d var ju ett sätt på miljövänlig skotning :D


ALS på pakethållaren kanske inte vore så dum ide med hänvisning till grabbarna i filmen?,,,, :lol:
Senast redigerad av Skogshuggarn ons 02 jan 2008, 18:07, redigerad totalt 1 gång.

Elmia
Användarvisningsbild
Skogshuggarn  
#15462
masterchief skrev:
Skogshuggarn skrev:Hur slår det här ut på entreprenadverksamheten?.
55 öre upp på dizzlan är ju ingen småpotatis direkt.

Det påverkar en hel del, den här ökningen gör mellan 8 och 11kr i timmen på stora skördaren. 😡


Illa!

Rött eller blått,,, den debatten lämnar jag därhän, men sittande regering gick faktiskt till val på att bränsleskatten inte skulle höjas.

Så mycket var alltså det löftet värt!,,,,,

Användarvisningsbild
th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#15471
Skogshuggarn skrev:Effekterna av det nyligen infirade året samt höjt bensinpris kan redan nu skönjas,,,,, :wink:


Underbar film, Jackass kunde inte gjort det bättre!

Det verkar nästan som om du hade fått detta tipset redan innan det första inlägget :P

Användarvisningsbild
Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#15480 Ha!
Den fete lovade att det aldrig skulle passera 10 kr igen när det var aktuellt!

Lögnare o mjäkare hela bunten.

Så länge de tror de personligen har nåt o säga till om o kan hålla varandra hårt om ryggen så blir det bara skit!

Det är inte personerna som ska tala, det är partierna, våra tankar o viljor som ska framföras.

De vågar de inte för då är de inte politiskt correkta säger de, men det är i själva verket tvärt om!

Användarvisningsbild
Skogshuggarn  
#15505
th skrev:
Skogshuggarn skrev:Effekterna av det nyligen infirade året samt höjt bensinpris kan redan nu skönjas,,,,, :wink:


Det verkar nästan som om du hade fått detta tipset redan innan det första inlägget :P


Kom över filmen av en slump så sent som idag.
Tyckte att den passade bra till debatten om bensinpriset och "miljövänlig skotning" så jag slängde in den här.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).