Före och efter jobbet

GOTT NYTT ÅR!! grabbar å tjejer!

7 inlägg 3481 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

GOTT NYTT ÅR!! grabbar å tjejer!

Huggarn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#152865 Huggarn här! vill önska NÄSTAN alla här ett gott nytt år! alla utom dom som skickat PM direkt till admin å gråtit som "tonårsflickor" över saker som jag skrivit istället för att ha bemött mina inlägg direkt i forumet eller skickat ett PM till mig om dom har andra åsikter än mig! riktigt dåligt får jag lov att säga! jag vet att mina inlägg ibland kan uppfattas som "stötande" ibland! men oftast är det sanningen som kommer fram! vissa har tydligen problem med den! dom klagomål som kommit till admin har varit bla: jag har i vissa inlägg uppfattats som "spydig"!! :roll: ok! jag har också visst "namngett någon vid smeknamn som kan härröras till ett specifikt område i Sverige och kallat vederbörande tönt"! :surp: ja jisses! va hemskt!

jag har tydligen även "skrivit nedvärderande om norrlänningar utan att ge sken av att det är 100% skämt" :roll: kan nån tala om vad som varit så nedvärderande? nån jäkla glimt i ögat måste ni väl ha? det enda jag vet att jag skrivit om norrlänningar som på nåt vis kan om man är fruktansvärt känslig kan tänkas vara "nedvärderande" är: "lappar och norrlänningar har inga problem med varg" är det nedvärderande? dessutom är det sant! dom har inga problem med varg om man jämför med oss dalmasar eller värmlänningar! varför klagade "NI" på det?

Admin har även troligen av samma personer fått PM om att jag borde kastas ut ur forumet pga att jag: "sänker stämningen med en massa skitsnack"!! tja ok! men då vill jag att nån här på forumet talar om för mig vad jag sagt som är "skitsnack"! å då vill jag att ni betänker att om ni har annan åsikt än vad jag har så innebär det på intet vis per automatik att det jag säger är "skitsnack" bara för att nån av er råkar ha en annan åsikt om saker å ting! snälla.... nämn nåt rent "skitsnack" som ni vet med 100% säkerhet inte är sant,som jag sagt!? :roll:

nu är det med största sannolikhet nån av dom "handväskbärarna" som klagat på mig som kommer att skicka ytterligare PM å klaga till admin även på detta inlägg och tycker att "jag borde kastas ut"! men admin och ni andra....innan ni dömmer ut mig så betänk följande: jag har gjort 862 inlägg sedan jan 2006 inkl en jävla massa bilder!(som jag nu har tagit bort i ren protest) många här har gjort fler inlägg! jag hade förmodligen gjort mångdubbelt med inlägg om jag som vissa bara skrivit 3 ord i varje inlägg! men om jag får säga det själv så anser jag att dom flesta inlägg jag gjort är ibland både onödigt långa men dock genomtänkta och innehåller matnyttig info för dom flesta när det gäller motorsågar å dess handhavande! jag "hugger" profisionellt dagligen med motorsåg å har så gjort sedan -89 jag är en av väldigt få kvarvarande "huggare" i sverige! jag är väldigt tacksam att jag har lyckats hålla mig flytande som "huggare"! i min kommun är vi så vitt jag vet endast 3st "huggare" som hugger och har hela sitt levebröd på detta! jag tycker faktiskt att jag tillför en hel del här på forumet! vi drar inte alltid jämt skägg här! det finns bla en användare från norge och en medlem från sverige som jag bara skrattar åt när dom kommer med sina siffror! dom lever i bästa fall i fablernas värld å har ingen aning om vad som krävs för att få "proffs"(jag hatar ordet)huggning att gå runt med ett någorlunda resultat!

konstigt att det i vissa trådar får förekomma vilket skitsnack som helst!! ta tråden : "lönsamhet i vedförsäljning" tex huvudpersonen där får ju tydligen komma med vilka urbota fabler som helst? blir han avstängd?

ja ja gott folk! gott nytt år på er alla! även ni som skickat PM å klagat till admin! jag vet vilka ni är, tycker mest synd om er...kärringar! :wink:

PS: ska jag vara ärlig så tror jag inte att mina inlägg om vare sig norrlänningar eller annat är deras "problem" utan det är i tråden "politik" som jag sagt vad jag tycker om saker å ting är en tåkramare! dom vet att jag har rätt men vågar helt enkelt inte inse sanningen!

heja olof palme! :lol:



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: GOTT NYTT ÅR!! grabbar å tjejer!

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#152871 Härlig läsning! Du verkar ha distans och humor, sånt gillar jag.
Du borde flytta hit till toppen av Sverige och börja tjäna riktiga pengar, det är du värd.

Användarvisningsbild

Re: GOTT NYTT ÅR!! grabbar å tjejer!

Huggarn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#152874
Slurfi skrev:Härlig läsning! Du verkar ha distans och humor, sånt gillar jag.
Du borde flytta hit till toppen av Sverige och börja tjäna riktiga pengar, det är du värd.



:mrgreen: ja varför inte! jag skulle inte tveka en sekund att flytta norrut! problemet är att jag för tillfället tjänar riktigt hyfsade kulor på huggning på södra tredjedelen av svealand!! :mrgreen: men om ca 2 år så bär det norrut! just nu har jag dessutom en jäkla massa rotkapning i siljanregionen på min "lediga" tid! 8)

   TS
Avatar Fallback

Re: GOTT NYTT ÅR!! grabbar å tjejer!

pasvik  
#152892 Holder med Slurfi, i nord er det ingen problemer med jobb(også nord Norge) og vi tåler bemerkninger(ord) med snert.

Godt nytt år til deg.

Användarvisningsbild

Re: GOTT NYTT ÅR!! grabbar å tjejer!

Skogshuggarn  
#152896 Gott nytt År Huggarn,,, ja även till alla andra, och låt oss sikta på ett 2012 i "trevlig samvaro" här på SF.

Avatar Fallback

Re: GOTT NYTT ÅR!! grabbar å tjejer!

Robertberg  
#152978 Men du kan ändå inte tycka att tonårsflickorna gjort jättefel, då du gråter ut ungefär på samma sätt. Fast för hela forumet istället för enbart de som styr och ställer här.
Givetvis kan du skickat personliga Pm till dem också, men det verkar inte så i nyårshälsningen.

Gott nytt! :D

Avatar Fallback

Re: GOTT NYTT ÅR!! grabbar å tjejer!

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#153003 Huggarn kanske är en emo-flicka? ;)

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).