Skogsarbete

Maskinförare söker jobb

10 inlägg 4186 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Maskinförare söker jobb

JohanB91  
#149565 pga nedlagt företag så blev man arbetslös igen.

Så därför söker jag nu jobb som skotarförare runt Västmanland/närke/södermanland/östergötland/Dalarna trakten (är du intresserad men bor någon annanstans så kan ni ändå prova ringa).
Jobbat i skogen ca ett år nu och gick på kvinnerstaskolan med inriktning Skogsbruk i tre år före det, samt en del maskinkörning före & under tiden på skolan.
Har Grönt kort, ADR, Heta Arbeten & B-körkort.
Goda köregenskaper och J*vligt arbetsvillig.
Bor för övrigt i Arboga för tillfället men väldigt flyttvillig om det skulle behövas.
Kan börja när som hellst.
Referens från tidigare chefen kan fixas vid intresse.

Är du intresserad av en skotarförare som gärna jobbar röven av sig så slå en signal på nummet nedan eller skriv ett mail (kollar ej mail ofta så föredrar telefon)

tele. 073-8467494 (nås dygnet runt, men svarar jag inte så ringer jag upp så fort jag kan)
mail. bjornis_@hotmail.com

ps, har tidigare kört Gremo 950f (gallring) Valmet 890 & Rottne Rapid (slutavverkning) samt JD 1110E, Valmet 840, JD 1270 mm på skolan.

MVH
Johan B



   TS
Avatar Fallback

Re: Maskinförare söker jobb

JohanB91  
#150506 Detta gäller fortfarande!

   TS
Avatar Fallback

Re: Maskinförare söker jobb

JohanB91  
#151350 Gäller fortfarande!

   TS
Avatar Fallback

Re: Maskinförare söker jobb

Walfridsson  
#151359 har du några erfaren heter från beståndsgående typ H8

Avatar Fallback

Re: Maskinförare söker jobb

JohanB91  
#151419 Har ej jobbat med att köra skördare men gick skördarkursen på kvinnerstaskolan och har praktiserat lite med att köra, har även kört lite smått med kompisens Gamla Timberjack 870, men skulle vara kul att prova på lite skördarkörning i arbete med!

   TS
Avatar Fallback

Re: Maskinförare söker jobb

JohanB91  
#151453 har dock inte kört någon rottne skördare, men har kört eco log 560, JD 1270D och lite Timberjack 870

   TS
Avatar Fallback

Re: Maskinförare söker jobb

jojo  
#152067 det kommer att bli svårt att hitta jobb i skogen i framtiden den här ner gången kommer tyvärr att bli långvarig
Senast redigerad av jojo lör 01 dec 2012, 18:30, redigerad totalt 1 gång.

Avatar Fallback

Re: Maskinförare söker jobb

Walfridsson  
#174424 Har du fått något jobb???

Avatar Fallback

Re: Maskinförare söker jobb

JohanB91  
#174545 Jobbar lite extra på en gård men vill ut i skogen igen där jag hör hemma!
mvh

   TS
Avatar Fallback

Re: Maskinförare söker jobb

JohanB91  
#174546 Är anställd på ett annat skogsföretag för tillfället men det står still och är timanställd så behöver hitta nå nytt :)

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).