Skojigt/Galet

Stora mytomantråden

83 inlägg 27639 visningar 15 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Stora mytomantråden

H3nkk4  
Elmia
Avatar Fallback

Re: Stora mytomantråden

H3nkk4  
#137656 Jag var bara tvungen :roll:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Stora mytomantråden

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#137658 Typiskt mytomanér.

Avatar Fallback

Re: Stora mytomantråden

H3nkk4  
#137661 Går det att få bort den här tråden, ifall att? :roll:

   TS
Avatar Fallback

Re: Stora mytomantråden

Robertberg  
#137665 Min pappa är starkare än din pappa.

Användarvisningsbild

Re: Stora mytomantråden

Fredrik Reuter  
#137673
H3nkk4 skrev:Går det att få bort den här tråden, ifall att? :roll:


Nej... :wink:

Avatar Fallback

Re: Stora mytomantråden

H3nkk4  
#137676 Tänkte väl det :shock:

   TS
Avatar Fallback

Re: Stora mytomantråden

blixxxt  
#137687 En kille i årskursen över mig när jag gick i gymnasiet ville på fullt allvar få i oss att han hade varit ute med motorsågen en helg och att det kom ett rådjur gående. Han tejpade då fast gasen på motorsågen med eltejp och kastade motorsågen så den högg huvudet av rådjuret... :lol: Inte illa alls...

Avatar Fallback

Re: Stora mytomantråden

blixxxt  
#137688 Samma kille hade varit runt i världen o jobbat innan gymnasiet så många år att hans ålder inte räckte till.... Bl.a på en stor båt och det häftigaste av allt hade tydligen varit när dom la till i hamnen i schweiz...

Avatar Fallback

Re: Stora mytomantråden

blixxxt  
#137689 En annan kille hade innan lumpen jobbat som lastbilschaffis på en 24 metare. En gång hade han råkat ta fel avfart och hamnat på en grusväg. Satan! Vad gör man då? Jo man gör tydligen en handbromsvändning :surp:
Knappt man tror det är sant...

Avatar Fallback

Re: Stora mytomantråden

Blondin 750  
#137698 Bra initiativ! Nu är det väl bara svårigheten med att få hit alla skräpinlägg kvar. Ja och alla rejält skarvade historier förstås. :smile:

Användarvisningsbild

Re: Stora mytomantråden

The Boxer  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#137701 En gubbe i grannskapet sa alltid " jag minns när moffarn va ung" :surp: då visste man att sanningen låg illa till :)) =))

Användarvisningsbild

Re: Stora mytomantråden

totte  
#137708 När jag i yngre år var sysselsatt med att gallra ett skogskifte ihop med en kompis så hade vi en älg på besök nästan varje gång vi var där. Till slut så ströp vi honom med måttbandet, skar ut en lämplig stek och grillade till lunch. Sen delade vi resten och tog hem.

Avatar Fallback

Re: Stora mytomantråden

Avslutat-03  
#137726
blixxxt skrev:En kille i årskursen över mig när jag gick i gymnasiet ville på fullt allvar få i oss att han hade varit ute med motorsågen en helg och att det kom ett rådjur gående. Han tejpade då fast gasen på motorsågen med eltejp och kastade motorsågen så den högg huvudet av rådjuret... :lol: Inte illa alls...



Haha antingen är detta en vandringssägen eller så har vi gått på samma gymnasium! :grin:

Användarvisningsbild

Re: Stora mytomantråden

bodaedet  
#137760 På den tiden när det kördes helstam med Garett, var det en förare som körde där det var så brant. så han släppte lasset på toppen på backen, och körde försiktigt ner. Halvvägs ner så hängde garetten och dinglade i wiren. Så fort hjulen tog mark igen så vinchade han till sig lasset, och vips så var lasset på vältplanen före garetten.
Knappt man tror att detta är sant heller.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).