Skogsarbete

Söker skördarförare för dagtidsarbete

2 inlägg 1643 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Söker skördarförare för dagtidsarbete

Beavern  
#135163 Söker skördarförare till en Ponsse Beaver som i huvudsak går i dagtid.

Vi är ett familjeföretag med 2st skördare och 1 st skotare som söker en arbetsglad positiv och erfaren kille eller tjej.

Området som maskinen jobbar i är söder om siljan och södra västerdalarna.

Skicka gärna mail om du är intreserad med en ansökan och referens samt ditt telefonnr.

jlissjanis@hotmail.com

Lissjanis Skog AB



   TS
Avatar Fallback

Re: Söker skördarförare för dagtidsarbete

Willyj  
#135862 Hej Jag heter Willy.

Gick nu i juni ut 3e året på naturbruksgymnasiet Ösby i sala med inriktning skog.
Jag är utbildad på skördare samt skotare i gallring och slutavverkning.
Jag har även under min utbildningstid praktiserat hos en entrepenör i området kring Sala med en rottne F10 från skolan.
Jag är en glad och social kille med stort intresse för allt vad maskiner heter samt fiske och jakt. =)

Jag har nu under ca 2 månaders tid arbetat som skördar- och skotarförare åt en entrepenör i Bräcke som ligger 5 mil norr om Sundsvall.
I arbetet har jag skördat/skotat i Contorta gallring åt SCA.
Tycker mycket om jobbet, men har beslutat att flytta hemmåt igen, på grund av för långa resor till kamrater och familj.
Söker därför jobb på närmare håll, och ser denna tjänst som ett bra alternativ.
Jag är bosatt i Norberg som ligger ca 2 mil sydväst om Avesta.


(Jag har även eget dieselfordon)


Meriter


Har: B körkort, Motorsågs kort A - B, ADR, Heta arbeten, Gröntkort i Naturhänsyn/slutavverkning samt skördarutbildning.

Är ni intresserade och vill ha mer information så får ni gärna kontakta mig.

Telefon: 0706116139
Adress: Willy Johansson
karbenning by 62
73892 NORBERG.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).