Länkar

Min hemsida. Länkar gärna till dig!

7 inlägg 5699 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Min hemsida. Länkar gärna till dig!

vedkuriren  
#132727 Hej,

Jag håller på att bygga en hemsida som ska göra det lättare för konsumenter att köpa ved, pellets, kol och liknande. Jag har idag 10-20 besökare om dagen med förhoppning om att det ska kunna bli många fler, länkar gärna till dig gratis.

Hjälp mig göra sidan användbar så tror jag det kan bli en riktigt bra reklampelare för alla oss vedhandlare ute i landet.

Gör så här:

1.Tryck på en av länkarna:

Björkved
Ved
Beställa ved
Köpa ved

2.Välj ditt län i höger spalten
3.Tryck på länken
4.Fyll i kontaktformuläret med hemsida och kort information om vad du säljer.

Det finns ett exempel under Uppsala län hur det kan se ut: Exempel


Senast redigerad av vedkuriren tis 09 aug 2011, 06:10, redigerad totalt 2 gånger.

   TS
Avatar Fallback

Re: Min hemsida. Länkar gärna till dig!

vedkuriren  
#132732 Första länken inlagd under Västmanlands län

   TS
Avatar Fallback

Re: Min hemsida. Länkar gärna till dig!

ekoxen  
#132794 Bra initiativ vet inte hur många år jag hållit på att köra ved mellan hemmet och vår stuga i vemdalen

Avatar Fallback

Re: Min hemsida. Länkar gärna till dig!

vedkuriren  
#135147 Hej,

Har en kund i Hörby i Skåne som söker 20m3 ved (träslag ej spec) hemkört ca 45cm längder.

någon som kan ta det? hör av dig i tråden så skickar jag kontakt uppgifter. Om det fungerar bra skickar jag fler kunder.

   TS
Avatar Fallback

Re: Min hemsida. Länkar gärna till dig!

vedkuriren  
#135148 Är nu på första sidan på google på följande sökord: "Köpaved" "köpa ved" "björkved" "beställa ved" "beställa björkved" så sidan har börjat generera bra trafik!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Min hemsida. Länkar gärna till dig!

Kse  
#135183 Testa google adwords, ökar trafiken direkt.
Fast om man nu redan ligger först så behövs det kanske inte

Avatar Fallback

Re: Min hemsida. Länkar gärna till dig!

vedkuriren  
#135202 Det är betydligt bättre att vara på googles förstasida än att göra reklam via google adwords.

Har fortfarande en kund i Skåne som söker 20m3 ved hemlevererat till sig, skicka mig en mail om du kan ta det
Mail:Kontakt

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).