Skogsmässor

Nolia 2011!!

106 inlägg 47566 visningar 14 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

Knegarn  
#130040 funderar på att båta över på fredag! har forumkepsen i beredskap. :)

Elmia
Avatar Fallback

Re: Nolia 2011!!

JD 2006  
#130044
Knegarn skrev:funderar på att båta över på fredag! har forumkepsen i beredskap. :)


Ok..går det nå mycket båtar över nu för tiden :???:

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

huggarn82  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#130047 jo de gå ju en över pölen den åkte vi när vi va på studieres... äh jag mena supar resa på ponsse

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

Knegarn  
#130048
JD 2006 skrev:
Knegarn skrev:funderar på att båta över på fredag! har forumkepsen i beredskap. :)


Ok..går det nå mycket båtar över nu för tiden :???:

menar du att rg line har lagt ner?? ja ha inte ens kollat, ja bruk ring dan före typ :smile:

Avatar Fallback

Re: Nolia 2011!!

JD 2006  
#130051 Ja just det.....jag har aldrig lyckats få fara på någon sådan studi...eller ja sån där "resa" :lol:

Är de nån som vet nått bra uteställe i Umeå förutom i Gräsmyr då iofs.

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

huggarn82  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#130052 googlade nu o Rg line finns då kvar, du få valla med simba om du är på g :)



http://www.rgline.com/sv/default.aspx?g ... zAod3CM0ig

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

Knegarn  
#130053
JD 2006 skrev:Ja just det.....jag har aldrig lyckats få fara på någon sådan studi...eller ja sån där "resa" :lol:

Är de nån som vet nått bra uteställe i Umeå förutom i Gräsmyr då iofs.
jamen vi ska ju o dans me signar i täfteå va? :smile:

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

Knegarn  
#130054
huggarn82 skrev:googlade nu o Rg line finns då kvar, du få valla med simba om du är på g :)



http://www.rgline.com/sv/default.aspx?g ... zAod3CM0ig

klart pizzaflotten kör fortfarande, simba harvar väl som en galning nu under sommarn. Man ser den gula sisu-dundern på varje skogsbilväg under sommarmånaderna :)

Avatar Fallback

Re: Nolia 2011!!

JD 2006  
#130055
Knegarn skrev:
JD 2006 skrev:Ja just det.....jag har aldrig lyckats få fara på någon sådan studi...eller ja sån där "resa" :lol:

Är de nån som vet nått bra uteställe i Umeå förutom i Gräsmyr då iofs.
jamen vi ska ju o dans me signar i täfteå va? :smile:


signar?

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

skogsjan695xl  
#130056 Hade tänkt att åka upp över helgen och titta runt, men vi får se, långt att åka bara.

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

huggarn82  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#130058
JD 2006 skrev:Ja just det.....jag har aldrig lyckats få fara på någon sådan studi...eller ja sån där "resa" :lol:

Är de nån som vet nått bra uteställe i Umeå förutom i Gräsmyr då iofs.



du få låtsas ha nån stor order på G så kanske dom börja smörja dig lite med resa :mrgreen: Ponsse Club har generös tillgång på alkohol

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

huggarn82  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#130059
Knegarn skrev:
huggarn82 skrev:googlade nu o Rg line finns då kvar, du få valla med simba om du är på g :)



http://www.rgline.com/sv/default.aspx?g ... zAod3CM0ig

klart pizzaflotten kör fortfarande, simba harvar väl som en galning nu under sommarn. Man ser den gula sisu-dundern på varje skogsbilväg under sommarmånaderna :)



han få skramla i stuprörena nån avbytare kanske gå o skaka loss :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Nolia 2011!!

JD 2006  
#130060
huggarn82 skrev:
JD 2006 skrev:Ja just det.....jag har aldrig lyckats få fara på någon sådan studi...eller ja sån där "resa" :lol:

Är de nån som vet nått bra uteställe i Umeå förutom i Gräsmyr då iofs.



du få låtsas ha nån stor order på G så kanske dom börja smörja dig lite med resa :mrgreen: Ponsse Club har generös tillgång på alkohol


Ja det skulle jag tro....har hört ett och annat om de flesta maskinförsäljarna :lol: ....nu är man ju "bara" vanlig anställd hos en entreprenör...men man kaske skulle överaska chefen med en beställning *-:) :)]

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

Skogshuggarn  
#130077 Vad rek ni för "schangdobelt" hotellboende i Umeå?, resp vettig camping (nära mäss), om man vill bo "rustikt" och dra med sig "Norrlandsvagnet",,,,,, :D

Avatar Fallback

Re: Nolia 2011!!

mrlynx  
#130080
JD 2006 skrev:
Knegarn skrev:
JD 2006 skrev:Ja just det.....jag har aldrig lyckats få fara på någon sådan studi...eller ja sån där "resa" :lol:

Är de nån som vet nått bra uteställe i Umeå förutom i Gräsmyr då iofs.
jamen vi ska ju o dans me signar i täfteå va? :smile:


signar?


Signar är generalen för Täfteå som är mogenlogen i skogen.
Jag känner mig lite för ung för att fara till Täfteå och dansa med dom mogna damerna.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).