Skotare

Ponsse Elephant King

39 inlägg 20622 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Ponsse Elephant King

huggarn82  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#129623 den är lite längre ser de ut som, men långt ifrån 1075 boggi

   TS
Rottne skotare
Avatar Fallback

Re: Ponsse Elephant King

dexter  
#129687 bm skog brukar få testa maskiner och utvärdera dom i produktion så den nya kingen som står på elmia backen kanske är en prototyp.

Avatar Fallback

Re: Ponsse Elephant King

elephant  
#129712 kör för bm skog och denna ska iaf va den första elephant king prototypen enligt ponsse vet dom inte ens om dom ska lansera den än dom får se hur stort den slår :P

Avatar Fallback

Re: Ponsse Elephant King

grotförare  
#129720 de tycker jag låter konstigt då jag vet 4 st som har beställt elephantking.

Avatar Fallback

Re: Ponsse Elephant King

elephant  
#129722 är väll att dom får dom om dom ska lanseras eller något så sa dom till oss iaf att dom vet inte om den ska lanseras fast det kanske dom har bestämmt nu för var för 3 veckor sen dom sa så :P

Avatar Fallback

Re: Ponsse Elephant King

ergo,h7  
#130091 Kingen tillverkas redan och säljs , var på fabriken i finland för ett par veckor sedan.. Det är balanserad boggi på den inte
längre.

Avatar Fallback

Re: Ponsse Elephant King

anttis  
#151330 good maskin

Användarvisningsbild

Re: Ponsse Elephant King

Timberjack74  
#151346
grotförare skrev:
Lill Junior skrev:Hur man än vrider å vänder på bilderna så e de fortfarande en Ponsse..... :mrgreen:


å tur är väll de. för dom är de ända märke som kan bygga riktigt bra skotare.... :mrgreen:


Jasså det är därför det säljs 6-7 jd för varje ponsseskotare som säljs.... :surp:

Avatar Fallback

Re: Ponsse Elephant King

Blivande snickare  
#151348 Tomvikt ?

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).