Skojigt/Galet

en irriterad tjädertupp!

7 inlägg 2615 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

en irriterad tjädertupp!

SkogsGotte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Elmia
Avatar Fallback

Re: en irriterad tjädertupp!

j-eg63  
#128100 Såg det på Nordnytt idag deras reporter o filmare fick sej en rejäl omgång

Användarvisningsbild

Re: en irriterad tjädertupp!

molnia  
#128104 ja utmanar man ödet så...

Avatar Fallback

Re: en irriterad tjädertupp!

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#128120 En så´n råkade jag och min kusin ut för när vi var 8 och 10 år, då var det inte speciellt roligt.
Helt utan förvarning hoppade den ner från ett perrongtak vid en nedlagd station och började med att hacka henne i huvudet, för att sedan jaga oss.
Sedan dess har jag haft svårt för dessa djur och när en tanke om att någon gång få ta stryptag på en galen tjädertupp 😈

Avatar Fallback

Re: en irriterad tjädertupp!

dexter  
#128167 sånt där kan man garva röven av sig när man ser hahha

Användarvisningsbild

Re: en irriterad tjädertupp!

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#128239 För ca 30 år sedan fanns det en spelgalen tjädertupp ca 1,5 km från mitt hem. På grund av alla som kom i bil för att titta på den, så triggades den av motorljud. Till slut flyttades den spelgalna tjädern ca 1,5 mil. Tyvärr vart det inte bättre än att de just skulle börja avverka motormanuellt på den plats där de dumpade den spelgalne tjädern...
/Niklas
Senast redigerad av Niking fre 06 maj 2011, 23:01, redigerad totalt 1 gång.

Avatar Fallback

Re: en irriterad tjädertupp!

Skogshuggaren83  
#128362 Hade en sådan hemma, han gick under namnet galne gunnar. jagade allt å alla
Skördaren (alla bitar man matade ut gick han lös på), skotaren, vägsladden (ca 1,5 km lång sträcka), traktorer, bilar (repade motorhuven på min gamla 745), röjsågen (när klingan snurrade för fullt) och plantröret men då tröttnade jag på han så den dumme f*n fick sig en rejäl omgång.
han nöp och slog grannen i baksidan av låret när denne högg ved.
En riktig skogs-tokig sate som tyvärr har gått till de sälla spelmarkerna

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).