Information om forumet

Lite nyheter hösten 2007

1 inlägg 3034 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Lite nyheter hösten 2007

Fredrik Reuter  
#12564 Det har hänt lite med skogsforum på sistone.
Det som syns är att loggan fått en uppfräschning och nya ikoner för kategorierna - hoppas ni gillar det!

Dessutom har det tillkommit en google-annons längst ner på sidan. Denna har lagts dit mer eller mindre på test då en positiv bieffekt är att man får bra statistik från sidan, inkomsterna är det lite sämre med, men det är en helt annan historia.

Har även börjat planera för att de som vill och kan ska kunna bli moderatorer. Det är flera som hört av sig till mig, och jag har inte glömt bort er om ni tror det. Jag försöker se framåt i tiden och då kan det vara bra att lägga till moderatorer på ett systematisk och korrekt sätt. Det kommer att komma mer info om detta senare, håll ut!

Det kommer hända mer förhoppningsvis inom kort, men det är svårt att få loss tiden som behövs.

Tveka inte att höra av er (PM eller mail) om ni har synpunkter, frågor eller tips på sidans innehåll och utseende, det ska vara enkelt och man trivas på skogsforum!

På återskrivande!

MvH Fredrik



   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).