Socialt (mer om oss)

Facebook!

135 inlägg 47883 visningar 11 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#125118 Garanterat vågar jag VÄGRA ! ... exakt som med MSN ..det självdör ... det kommer nåt nytt snart ! och grabbarna , tjänar pengar på skiten ! ??

helskumt att folk är så beroende ? ... varför äger inte alla skog ? :-))

nej nej ... det finns ju : "facebook" ..


Elmia
Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#125218 Helt rätt, vägra.
Varför ska du vara med och ha kul med oss på fb?

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Knegarn  
#125228 jag har nu blokerat spindelns möjlighet att kunna regga sig på fb så nu har du inget val längre!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#125229 Hat av-aktiverat mig idag på grund av den här tråden. Ångesten sprider sig i kroppen :???: :shock:

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Kse  
#125230 Ni som hänger på Facebook, kan ni inte starta en "Våga vägra Facebook "grupp åt mig? :wink:

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#125250
Kse skrev:Ni som hänger på Facebook, kan ni inte starta en "Våga vägra Facebook "grupp åt mig? :wink:

Haha, finns redan.

Avatar Fallback

Re: Facebook!

Matspakullen  
#125414 Skriver du nå´t på Facebook så läser alla dina kompisar det och kanske några av kompisars kompisar! om man pratar i telefon pratar man (oftast) bara med en person. Detta gör att t.ex. politiker naturligtvis hakar på de här nymodigheterna. Den dramatiska utvecklingen i nordafrika är ett bevis för de sociala mediernas styrka...

http://www.facebook.com/home.php?sk=lf# ... =563358039

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Kse  
#125430
Slurfi skrev:
Kse skrev:Ni som hänger på Facebook, kan ni inte starta en "Våga vägra Facebook "grupp åt mig? :wink:

Haha, finns redan.

Fan oxå, där föll den brillianta ide´n :grin:

Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#125510
Knegarn skrev:jag har nu blokerat spindelns möjlighet att kunna regga sig på fb så nu har du inget val längre!


Tack så mycket !

( dock ingen fara .. min "lina" kommer aldrig någonsin att bli "besudlad" av facebook )

Testa gärna och sök efter något som inte finns på facebook naturligtvis ..)

Jag skulle inte ens skapa en profil på facebook om nån hade en motorsåg igång :-))

(so eat my shorts)

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Knegarn  
#125533 tyvärr finns det inget att disskutera, du är helt enkelt out.

   TS
Avatar Fallback

Re: Facebook!

361  
#125539 Fb är ett onde alla dessa farmville spelen som finns tar beslag på den kvinnliga delen av befolkningen , det är det ända som är intressant tydligen . Snack om och leva i den virtuella värld med morötter och får

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#125563 Använder man FB till att bara spela spel, då anser jag att man är lite fel ute.
Men såklart, var och en gör ju vad de själv tycker, jag har blockerat samtliga applikationer utom en
som är till New Hollands traktorspel för det är ju viktigt.

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

totte  
#125588 Du förnekar dig icke min gode Slurfi! Finns där inget Polaris-spel, eller fullsize pickup game?

Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#125603 Och kanske bör "vissa" läsa på lite ? "facebook" är från USA ..som allt annat som "gillas" :-))

så ännu är man inte helt "out" .. man kör ju varumärken och maskiner / bilar som funnits långt före innan "Mark Zuckerg" föddes ...;-)

så jag misstänker , att inte drabbas speciellt nämnvärt bara , för att jag vägrar att föda en virituell "gynnare" ... eller ?

(jag lovar , det finns ett liv utan Facebook) ??

visst beundrar jag mark Zuckerberg ! ... han har sitt på det torra .... jag har ingen sån ide på lut ..

(kanske det kommer från andra sidan östersjön nästa gång?? )

ha en bra dag på facebook !

Avatar Fallback

Re: Facebook!

nutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#125614 vart hittar man "länken" till sin egen "f-b"? om man nu vill dela me sej här?

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).