Socialt (mer om oss)

Köldrapporten!

613 inlägg 126674 visningar 22 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Köldrapporten!

totte  
#124358 Instämmer i uttrycket, har inte koll på vad det blev, glömde nollställa, men det var -15 när jag lade mig och -13 vid 9-tiden i morse så det har nog varit nåt liknande här.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Köldrapporten!

flisshejk  
#124402 -19,5 ingen kommentar! 😡

Avatar Fallback

Re: Köldrapporten!

axwell  
#124408 Som "värst" -7 i natt, nu-3, +10 i växthuset, får hitta på något annat att klaga på.

Avatar Fallback

Re: Köldrapporten!

JD 2006  
#124409 -6 här och blåser igen.......känns inte varmt precis.

Användarvisningsbild

Re: Köldrapporten!

totte  
#124482
flisshejk skrev:-19,5 ingen kommentar! 😡


X2

Avatar Fallback

Re: Köldrapporten!

flisshejk  
#124524 Det tänds ett litet ljus -17,6 imorse, men en mycket blek sol så det blir nog inget takdropp idag heller i am sorry.

Avatar Fallback

Re: Köldrapporten!

flisshejk  
#124639 Faktiskt bara -4,6 i morse och lätt snöfall

Användarvisningsbild

Re: Köldrapporten!

totte  
#124645 Den snön passerade här tidigare i natt, blev bara lite puder och nu är det ett par plus här.

Avatar Fallback

Re: Köldrapporten!

flisshejk  
#124753 + 0,4 blåser 8/10 sekundmeter, INTE VARMT,

Användarvisningsbild

Re: Köldrapporten!

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#124834 Här nere i söder var det 10 plusgrader idag, så det vete sjutton om det passar i kategorin "köldrapport" Den sista snön försvinner snabbt ,men man kan ju fortfarande ragga upp snöfläckar under granriset på de träd som fälldes i vintras.

Avatar Fallback

Re: Köldrapporten!

axwell  
#124847 Just nu kl 23.16 +5,6 grader, som varmast idag +8,0, får duga men dåligt med solsken.

Användarvisningsbild

Re: Köldrapporten!

totte  
#124866
th skrev:Här nere i söder var det 10 plusgrader idag, så det vete sjutton om det passar i kategorin "köldrapport" Den sista snön försvinner snabbt ,men man kan ju fortfarande ragga upp snöfläckar under granriset på de träd som fälldes i vintras.


Du får övergå till vårrapporten nu th!

Jag stannar kvar i vinterlandskapet ett tag till. Men plusgrader har det varit och är även i natt, över +3 nu. Dimmigt och surt har det varit hela dagen, blåste en del också, så det var inte direkt inbjudande. Blev ändå en runda på skidorna till skogen, med jyckarna i släptåg.

Avatar Fallback

Re: Köldrapporten!

JD 2006  
#124867 +4 med cirka 8m/s här just nu.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).