Socialt (mer om oss)

Köldrapporten!

613 inlägg 126700 visningar 22 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Köldrapporten!

flisshejk  
#121910 -0,2 imorse, +-0 nu, Nu är värmen i stugan igång både värmepatronen och varmluftskaminen, blir nog ganska snart första övernattningen om väder och temperatur vill.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Köldrapporten!

flisshejk  
#122137 Teperatur 0600 -13,6 nu -6,1 strålande sol ganska typiskt mars väder.

Användarvisningsbild

Re: Köldrapporten!

totte  
#122143 Har varit -20 i natt, nu uppe på noll och strålande sol även här. Typiskt mars alltså, precis som uppe hos schejken.

Avatar Fallback

Re: Köldrapporten!

flisshejk  
#122264 -12,6 vid läggdags i natt -13,4 imorse och ett mycket glest och lätt snöfall.

Användarvisningsbild

Re: Köldrapporten!

halvproffs  
#122313 -6,5 imorse och mulet +4 just nu och ett lätt regn. Åkte ca 2mil skidor på en fin skare i skogen i morse! Måste köpa längre stavar som fungerar när kringlorna försvinner en halvmeter ner genom snön :x

Avatar Fallback

Re: Köldrapporten!

flisshejk  
#122690 Håller sig stadigt på minussidan mellan 8/10 minus på nätterna och precis att det går upp till noll på dagarna trots att vi har klart och soligt, nog börjar det vara dags för lite dagsmeja så här långt in i mars tycker jag.

Användarvisningsbild

Re: Köldrapporten!

halvproffs  
#122717 Istort sett exakt lika här Flisshejk. -14,5 här imorse och +2 som varmast idag. Tar ytterst lite på snötäcket utom på soliga lägen och asfaltvägar.

Användarvisningsbild

Re: Köldrapporten!

totte  
#122781 Och jag är nånstans mitt emellan er eller så, och det är likadant, töar praktiskt taget inget alls mitt på dagen. Får man tro yr.no så blir det bättring till nästa vecka.

Avatar Fallback

Re: Köldrapporten!

flisshejk  
#122808 -8,3 imorse strålande sol när jag drog upp rullgardinen, så fort jag satte ned fötterna på golvet började solen att blekna bort och nu är det alldeles mulet, blåser några sekundmeter som vanligt, pendlar mellan syd och sydost

Användarvisningsbild

Re: Köldrapporten!

totte  
#122858 Du skulle nog legat kvar.

Avatar Fallback

Re: Köldrapporten!

flisshejk  
#122931 Alldeles riktigt totte men när huvudet är dumt får kroppen lida! skall kanse prova det imorgon för idag har det gjort samma sak, temp som igår

Avatar Fallback

Re: Köldrapporten!

woodstar  
#122939 Här i de västar delarna av Värmland får vintern svårare och svårare att att hävda sig. I morse när jag satte föttena i tofflorna var det -1 och nu har tofflorna åkt av och temperaturen pendlar runt nollan.

Avatar Fallback

Re: Köldrapporten!

flisshejk  
#123097 +2,2 idag har det i alla fall efter vägarna töat ordentligt, så det finns hopp

Avatar Fallback

Re: Köldrapporten!

flisshejk  
#123249 Hoppet försvann fortare än fort -16,5 på morgonen minusgrader hela dagen och snål blåst.

Användarvisningsbild

Re: Köldrapporten!

totte  
#123271 Här var det fint till sena eftermiddagen, sol och fem plus. Sen har det börjat blåsa, mulnat på och blivit några minus.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).