Skogsmässor

skogs elmia-vilka kommer???

70 inlägg 34762 visningar 17 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

skogs elmia-vilka kommer???

skogsrået  
#121110 Finns det någon här som tänkt besöka Skogs Elmia i maj. Vi åker faktiskt ner ett gäng från min skola.
Dock ser det ut som vi bara blir på mässan under torsdagen.Vem vet..kanske springer vi på varandra!!!!
Ska även försöka hinna med skogs nolia också i år.



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: skogs elmia-vilka kommer???

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#121111 Helt klart kommer vi att springa på varann. :grin: Hade inte forumet en egen monter sist vill jag minnas?

Avatar Fallback

Re: skogs elmia-vilka kommer???

JD 2006  
#121175 Vår firma ska till skogs ,-nolia i sommar tydligen :grin:

Ska bli skönt med övernattning kanske en öl på kvällen :???:

Har forumet en monter på skogs-nolia?

Avatar Fallback

Re: skogs elmia-vilka kommer???

Gubben  
#121176 Jag satsar på skogs-nolia istället. I och med att det inte är stor skogs elmia tror jag att skogsmaskinstillverkarna kommer till nolia ume?. Olyckligt med 2 mässor samma sommar.

Användarvisningsbild

Re: skogs elmia-vilka kommer???

Kse  
#121209 Skulle vara kul med Elmia men tiden räcker nog inte till.
Nolia är däremot redan bokad

Avatar Fallback

Re: skogs elmia-vilka kommer???

repp  
#121210 Självklart kommer jag dit. :P Var tyvärr ett tag sedan sist. :sad:

Användarvisningsbild

Re: skogs elmia-vilka kommer???

sågmek  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#121222 Det blir en heldag på elmia !! :P :P

Avatar Fallback

Re: skogs elmia-vilka kommer???

spinix  
#121229 klart man kommer ditt:)

Avatar Fallback

Re: skogs elmia-vilka kommer???

dexter  
#121278 elmia är osäkert, nolia är redan bokat. flyg å hotell =)

Avatar Fallback

Re: skogs elmia-vilka kommer???

Röjkvist  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#121303 Elmia ska nog besökas, mina kunskaper i ämnet vedmaskiner är bristfälligt :mrgreen:
Kan inte delta när det kommer upp på forumet :ugeek:

Användarvisningsbild

Re: skogs elmia-vilka kommer???

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#121314 För av oss som bor i södra Sverige och har köravstånd dit är väl Skogs-Elmia en nödvändighet :?:

Användarvisningsbild

Re: skogs elmia-vilka kommer???

Fredrik Reuter  
#121332 Hej,
Jorå, det stämmer att skogsforum kommer finnas på Skogs Elmia med egen monter. Ska ni dit så får ni inte missa att komma på besök.

Nolia däremot har skogsforum inga planer att medverka på. Skulle givetvis vara roligt att vara med där med, men det är både tidsbrist och lite för långt avstånd. Inte fel om det vore tvärtom, mycket tid och nästgårds!

Framöver är förhoppningen att vi diskuterar upp oss rejält inför Skogs Elmia här på skogsforum, hoppas också kunna presentera lite mer om vad vi kan hitta på på mässan.

Ha det bra alla!

Avatar Fallback

Re: skogs elmia-vilka kommer???

JD 2006  
#121345
Admin@skogsforum skrev:Hej,
Jorå, det stämmer att skogsforum kommer finnas på Skogs Elmia med egen monter. Ska ni dit så får ni inte missa att komma på besök.

Nolia däremot har skogsforum inga planer att medverka på. Skulle givetvis vara roligt att vara med där med, men det är både tidsbrist och lite för långt avstånd. Inte fel om det vore tvärtom, mycket tid och nästgårds!

Framöver är förhoppningen att vi diskuterar upp oss rejält inför Skogs Elmia här på skogsforum, hoppas också kunna presentera lite mer om vad vi kan hitta på på mässan.

Ha det bra alla!


Kul!

Synd med Nolia för vi som bor lite norrut förståss.....men man kan ju inte vara överallt jämt och ständigt...

Användarvisningsbild

Re: skogs elmia-vilka kommer???

skogsrået  
#121580 varför delar man inte skogsforum i en sydligare o nordligare del...med ansvariga som marknadsför på respektive håll...vi är många som bor norr om stockholm..Nolia växer sig allt större o det är tråkigt att inte Skogsforum har en chans att visa upp sig för en så pass stor mässa som skogsNolia är...konstigt..det är lika långt avstånd för oss norrlänningar att besöka Elmia ..men när man ser på kartan så är det ju nerförsbacke hela vägen ..så det kanske det är därför som man fixar det :)

   TS
Avatar Fallback

Re: skogs elmia-vilka kommer???

boksson  
#121623 jag kommer

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).