Verkstan

Tigersåg

52 inlägg 20269 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Tigersåg

totte  
#117602 Hmm! Känner mig närmast benägen att referera till vad du själv postade innan idag: Glädjen över det låga priset kan inte på långa vägar uppväga den stora besvikelsen och frustrationen över den undermåliga kvalitén hos deras produkter.

Enskede Hydraul, reservdelar till skogsmaskiner
Avatar Fallback

Re: Tigersåg

Robertberg  
#117605 Som tur är s har biltema mycket bra grejer också, gäller bara att veta vad man kan köpa!

Användarvisningsbild

Re: Tigersåg

Vesslan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#117614
obantteg skrev:Som tur är s har biltema mycket bra grejer också, gäller bara att veta vad man kan köpa!


SANT!

Jag måste högakta deras hylsnycklar som funkar kanon och dessutom har 10 års garanti :grin:

Men tigersågbladen är lite tråkiga. Har som jag skrev kommit på att de endast duger där jag vet att jag kommer paja bladen direkt och då inte vill slösa ett dyrt blad!

V
Snålheten bedrar visheten :oops:

Användarvisningsbild

Re: Tigersåg

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#117744
totte skrev:Hmm! Känner mig närmast benägen att referera till vad du själv postade innan idag: Glädjen över det låga priset kan inte på långa vägar uppväga den stora besvikelsen och frustrationen över den undermåliga kvalitén hos deras produkter.


Touché! :grin:
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Tigersåg

Vesslan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#117913 :oops:

V

Avatar Fallback

Re: Tigersåg

grankarlsson  
#117919 de billigare har ett enklare o mindre effektivt rörelsemönster, kolla på det.

Användarvisningsbild

Re: Tigersåg

Vesslan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#117922 Möjligtvis annat sågtandsmönster för rör sig likadant det gör de allt :mrgreen:

V

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).