Skogsvagn (Huggarvagnar)

Trejon

6 inlägg 2783 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Trejon

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#117194 Damp ner en ny Trejon katalog i brevlådan idag, kul att någon skriver ut priset på vagnar o kranar o tillbehör :mrgreen:



   TS
FTG
Avatar Fallback

Re: Trejon

getost91  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#117196 Verkligen! :smile: Inte många andra som gör det inte!

Avatar Fallback

Re: Trejon

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#117198 Verkar vara rätt så proffsiga grejor. Samtidigt så finns det bra prutmån hos handlarna gentemot listan.

Avatar Fallback

Re: Trejon

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#117201 Hm 14 tonaren 114500
tillägg 600 hjul 16500
Nav motorer 2400Nm 110200
Kran sitter på traktorn
Summa 241200 exkl pump, som hittat, jag tar 2 :mrgreen:

   TS
Avatar Fallback

Re: Trejon

Blekingen  
#117293 Tittade på Multi forest vagnarna, på Elmia. Tyckte de såg otroligt välgjorda och gedigna ut.
Helt klart en stark kandidat, om jag byter vagn till sommaren.
Sedan är ju frågan, vilken kran man ska ha. Vikbomskranen verkar urstark, medan mowikopian verkar klen på pappret.
Det är en 8t med 5m kran jag är ute efter.

Avatar Fallback

Re: Trejon

JF  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#117296 Såg att Lantmännen hade en inbytt för ett tag sen. Jag reagerar alltid lite på när väldigt nya grejer byts in. Byter man in en nyinköpt vagn hos en handlare som säljer annat märke kanske det ger en fingervisning om grejens kvalite. Å andra sidan behöver det inte betyda nånting, kanske nån som kom på att han skulle ha en större och då låg Lantmännen bäst till i pris...vad vet jag

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).