sön 16 jan 2011, 14:46#114747
Precis, det är helt normalt om du har en orginal D50. Ja har meckat dit toppar o turbo från en bussmotor. Nu är han då bra mycket starkare, men drar i sig 1-2 liter till, vid transportkörning. Jag tror det beror på att turbon är ganska stor så man narras att hålla upp varvet lite i onödan,eller oxå är det skruven på pumpen som borde backas av lite....
sön 27 nov 2011, 22:13#147821
Ber om ursäkt för d! Jag brukar läsa en hel del här men skriver inget.. Så igår ville en kompis ha hjälp med en sm868 och jag behövde manualen under downloads. Den gick tyvärr inte att ladda ner och tiden var knapp. . Hoppas inte jag stört för mkt. Ps motorn satt fast så vi fick inte igång den. Ds
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Att skapa ett konto på Skogsforum innebär bara fördelar för dig. Det enda som behövs är en epostadress och registreringen går fort. Väl inloggad på skogsforum får du utökade rättigheter och kan starta egna trådar, prenumerera på innehåll och se bilder, bilagor och broschyrer. Givetvis är allt kostnadsfritt!
Du har hittat till Sveriges största skogssajt - skogsforum.se. Vi diskuterar allt om skog, skogsbruk och skogsmaskiner och är en sk användargenererad sajt. Det betyder att det är du själv och likasinnade som till stora delar bidrar med innehållet genom att ställa frågor, svara, diskutera i forumet. Vi startade 2005 och drivs idag från Säffle i Värmland, Sverige. Vi sätter stor vikt vid att så många som möjligt ska trivas på sajten och att det som skrivs håller hög kvalitet. Alla får vara med och Svenska, Norska och Engelska är de främsta språken som används.