Länkar

kolla in vår hemsida

12 inlägg 6285 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

kolla in vår hemsida

Henrik Petersen  
#62155 tänkte ni kunna kolla in vår hemsida ochså, inte als skogsrelaterat men alla har ju semester, bra med gratis reklam (träner på att
bli rigtig smålänning) :lol:
PS. sommaren är redan full bokad

passer på att önska er alla en trevlig sommar



   TS
Avatar Fallback

Re: kolla in vår hemsida

Henrik Petersen  
#62156 hoppsan kanske man ska passe på skriva adress ochså [www.borsebo.se]
www.borsebo.se

   TS
Användarvisningsbild

Re: kolla in vår hemsida

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#62164 Hur fin som helst, kanske man kunde ha ngt större bilder och jag saknar en filmsnutt samt en översiktskarta var det är
fast Enirokartan är ju fin den åxå.

Användarvisningsbild

Re: kolla in vår hemsida

totte  
#62849 Dejligt! :grin:

Avatar Fallback

Re: kolla in vår hemsida

Henrik Petersen  
#62959 Hej Slurfi

Visst ska vi ha fler ock kanske ochså störra bilder näste gång siten ska "på service"(vi gör ingenting med den själva) men nogon film är inte på gång, fremfor alt tror jag vi ska ha mer bilder från inne miljöen i stugorna samt på omgivningen. Karten på Eniro får duga.

Hej Totte

Ja, er her ikke Dejligt?. Du har jo nästen väret her forbi på din rejse sydpå, og du kender jo sikkert området fra din tid i Eksjö
vi bor lige udenfor Hjältevad mod Bellö.
Jeg följer med interesse din rejse sydpå.

Hilsen Henrik

PS. säg till om du vill ha dette inlägg översatt till svenska 8-} :-o

   TS
Användarvisningsbild

Re: kolla in vår hemsida

totte  
#62969 Dansk må vaere godt nok, vis jeg icke må høre det, bare lese :mrgreen: (Kan inte direkt stava danska :oops: )

Jo jag känner trakten en del, har även bott i Vetlanda i två år, småländska höglandet är en dejlig trakt!

Användarvisningsbild

Re: kolla in vår hemsida

stegmaster  
#112585 "hur fin som helst", va då??? 😡 :lol:
Sidan var ju endast på svensk, Dansk och Tysk, behöver jag säga mer?? :mrgreen:
Sidan får inte godkjänt för den finns Norsk och Finsk. :wink:
Nåvel, det var ju roligt att titta på bilderna. :grin:

Avatar Fallback

Re: kolla in vår hemsida

sveje  
#112591 Då kan den väl få godkänt nu då, jag hittade i alla fall norsk och finsk flagga samt även eu-flagga längst upp till höger. Tror det betyder att man kan välja språk där...

Användarvisningsbild

Re: kolla in vår hemsida

stegmaster  
#112594
sveje skrev:Då kan den väl få godkänt nu då, jag hittade i alla fall norsk och finsk flagga samt även eu-flagga längst upp till höger. Tror det betyder att man kan välja språk där...

Nå, vi taler inte om samma sidan tror jag, hittar ingen Norsk/finsk flagga på sidan til trådstarter. :surp:
www.borsebo.se

Avatar Fallback

Re: kolla in vår hemsida

sveje  
#112682 Du har rätt, jag har haft flera trådar öppna samtidigt och blandat ihop dem. Sorry.

Avatar Fallback

Re: kolla in vår hemsida

Henrik Petersen  
#120367 Stegmaster: Jag får be så hemsk mycket om ursäkt, dels for att jag inte upmärksammet att det fördes en disskution om våran hemsida och dels for att den inte är översatt till norska :surp: MEN det finns en forklaring. Vi anser helt enkelt norsken att vare så smart att han/hon kan läse och forstå sidan på danska eller svenska (gav den där poeng eller? :lol: ). Sen vet vi ju alla att dom är så stinkande rika att dom foredrar nået som är betydligt dyrara än vora små stugar i småland :-@ .Nej ärligt talat så har vi inga norska gäster och jag tror att om nogån vill komma hit så lösar det sig på svenska eller danska.

   TS
Avatar Fallback

Re: kolla in vår hemsida

8wdHypro500  
#120425 Vi takker for tilliten, og om prisen er hyggelig kan vi jo bli over en natt eller to :mrgreen:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).