Grävmaskiner

Rolig annons om grävmaskin

11 inlägg 9769 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Rolig annons om grävmaskin

Mr-Hemek  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Användarvisningsbild

Re: Rolig annons om grävmaskin

OAS-forests  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#105769 ett skämt?!

Avatar Fallback

Re: Rolig annons om grävmaskin

axwell  
#105771 Google-översatt ?

Användarvisningsbild

Re: Rolig annons om grävmaskin

Torparn79  
#105850 borta, någon som gjorde en skärmdump??

Användarvisningsbild

Re: Rolig annons om grävmaskin

stegmaster  
#105898
Torparn79 skrev:borta, någon som gjorde en skärmdump??

Vilken grävare var det???
Finns en egen tråd i annat forum(maskinisten.net) om just dessa bedrägare, var dom brukar göra skjärmdump på alla dessa annonser.
Brukar ju vara i snitt ungefär en varje dag på blocket. Så kolla nogrant om ni vurderar kjöpa nåt. 😡
Brukar ju vara tekst typ:" gräve med 2 hinkar", "goda gummibåtar". :wink:

Avatar Fallback

Re: Rolig annons om grävmaskin

T24X4  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#108218 Kan det ha varit taget från den här hemsidan?

http://www.carter.cn/rundian.asp

Jag låg dubbelvikt i flera timmar efter att jag läste hemsidan.

Användarvisningsbild

Re: Rolig annons om grävmaskin

Knegarn  
#108237 För stativ beväpnar explosiv styrka ut, utgrävningstyrka som är liten lyftande kapacitet. Det olje- låga hydrauliska systemet för förbrukning mycket, importer för US för installation för mekanisk elektronisk systemkoordination förstklassiga original- den Commings motorn, kan i miljön för minuset 47℃ det normalabruket. AmerikanCommings motor norr Sverige, Kanada och Ryssland och så vidare under extremt utbrett bruk för dåligafungerande funktionslägemiljö.Använda spurter typmotorn till lönelyften den kvalitets- raksträckan som filtrerar den mer rena lufta för att garantera detta, bearbetar med maskin och bearbetar i förskott hade det starka dynamiska systemet. Dubbletten pumpar den dubbelt återgång systemet för den original- importen för installation för variabeln för rutten slutsumman tillverkade hydrauliska, ger samtidigt flyttningar beväpna till slagsmål i stemventilen confluencen, ösregna beväpnar regeneration, flyttningar beväpnar att låsa, går rikta som agerar, hjälparbetet, många sorter av avancerat fungerar och så vidare som, maximum begränsar tillfredsställer kundkicken - styrkaarbetsförfrågan.

Användarvisningsbild

Re: Rolig annons om grävmaskin

Knegarn  
#108238 jag är inte helt säker på att jag skulle vilja att min cummins "beväpnar till slagsmål i stemventilen"

Användarvisningsbild

Re: Rolig annons om grävmaskin

Knegarn  
#108240 iofs. det att den fortfarande går "i miljön för minuset 47" är en stor fördel i tex. jokkmok i vinter.

Användarvisningsbild

Re: Rolig annons om grävmaskin

stegmaster  
#108251 Mår du illa "knegarn", va taler du om?? :surp:
Tycker du svarer på dina egna frågor?? :wink:

Användarvisningsbild

Re: Rolig annons om grävmaskin

Knegarn  
#108252
stegmaster skrev:Mår du illa "knegarn", va taler du om?? :surp:
Tycker du svarer på dina egna frågor?? :wink:

jyst fan, det var skrivet på norska :D
Har du beväpnat stemventilen inför vintern? eller kan vi vänta slagsmål?

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).