Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in
JohannesG skrev:Snyggt! 👍
Alla bussningar bytta och läckande cylindrar ompackade? Eller bara penselrenovering?
gnisten83 skrev:Nu har jag lite svårt för fel färg på vagnen ….men du måste väl måla gripen blå med 😉
Vad tycker du om SM gripen?
Victor Grönberg skrev:Den fick bli blå för att matcha traktorn. Lyckades även fixa nya dekaler. Även nya slangskydd gjorde mycket för utseendet. Det är fortfarande lite småprojekt kvar att göra, så som motorsågshållare osv. Utöver det så är den färdig för bruk och kommer att användas väl.
alias skrev:Victor Grönberg skrev:Den fick bli blå för att matcha traktorn. Lyckades även fixa nya dekaler. Även nya slangskydd gjorde mycket för utseendet. Det är fortfarande lite småprojekt kvar att göra, så som motorsågshållare osv. Utöver det så är den färdig för bruk och kommer att användas väl.
Om du inte ämnar att borra igenom målstakarna och förlängningsstöttorna och dra igenom bultar så att dessa sitter ihop så hade jag rekommenderat dig att måla förlängningsstöttorna i samma skarpa blå färg som boggien (så blir förlängningsstöttorna lättare att hitta när de har följt med vid avlastningen och hamnat i en GRoT- välta).
Bara mina fem ören...
MVH
Alias
Victor Grönberg skrev:Den fick bli blå för att matcha traktorn. Lyckades även fixa nya dekaler. Även nya slangskydd gjorde mycket för utseendet. Det är fortfarande lite småprojekt kvar att göra, så som motorsågshållare osv. Utöver det så är den färdig för bruk och kommer att användas väl.