Skogsvagn (Huggarvagnar)

Farma

3 inlägg 2165 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Farma

kenneth karlsson  
#778066 Farmas vagnar och utrustning? Finns mycket nytt att se i deras sortiment men mycketdålig info på nätet. Bilder på vagnarna i nya färgen mm. Inte ens återförsäljarna har bilder . Frågar man om pris får man vänta i tre veckor på pris och får då troligt pris om ett halvår. För vagnar på lager finns ej. Kanske finns någon här som köpt vagn i nya färgen som kan visa .Sen har ju priserna gått upp något enormt. Rådet måste vara köp skogsutrustning nu om en månad upp 10 procent.



   TS
FTG
Användarvisningsbild

Re: Farma

Fredrik320  
#778077 Inga bilder på Farma från min del men ville kommentera på hur usla Farma är att svara på prisförfrågningar. Du kan vara glad över att du överhuvudtaget fick svar av dem.
Jag fick ingen kontakt alls med Farma här i Finland då jag bad om priser :D Jag tänkte för mig själv om det är så svårt att få tag i dem då jag vill köpa nånting, hur svårt vore det inte att få kontakt ifall det är något garantiproblem med deras produkter eller annat fel och valde bort dem pga det.

Det var inga problem alls med andra tillverkare att få snabba svar på exakt den utrustning jag ville ha.

Avatar Fallback

Re: Farma

maltex  
#778101 Kör inte Farma med fristående återförsäljare, får man inget svar måste det bero på att dom säljer för bra. För det är väl ovanligt att firmor inte vill göra affärer.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).