Skogsvagn (Huggarvagnar)

Dags för nya utmaningar!

26 inlägg 9990 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Dags för nya utmaningar!

Morgan Nordin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#532447 Hej!
Efter 21 år på K.T.S varav 6 år som delägare i K.T.S Production har jag beslutat att göra något annat. Vad är dock oklart! :-)

Finns kvar 3 veckor till om det är någon som har en oplockad gås med mig eller om det är någon surdeg som behöver redas ut!

Tackar så mycket för tiden på detta forum (gick med 2006) och för trevliga kontakter med medlemmarna!

Hälsningar,
Morgan



   TS
FTG
Användarvisningsbild

Re: Dags för nya utmaningar!

Erre  
#532450 Tack själv Morgan.
För bra hjälp i trådar och annat. :-bd

Var kul att träffa dig på Elmia.

Och lycka till såklart med vad du nu tar dig för härnäst.

Användarvisningsbild

Re: Dags för nya utmaningar!

stegmaster  
#532452 Men, men, kommer du lämna forumet ochså, eller er det jag som missuppfatter?? :surp:
Hur som helst, lycka til vidare i livet, och tack för allt du bidratt med här. :-bd
Vi er mange som har mycket att tacka dig förr.
För min del lyckas du ha löst mitt problem med Kesla gripen, för det har inte varit problem als med bultar som går av, efter dina råd vid montering.
Nä, detta var tråkiga nyheter så här morgonen. :-ss

Användarvisningsbild

Re: Dags för nya utmaningar!

ss0803  
#532458 Stort lycka till med dina nya utmaningar!

Hoppas precis som stegmaster att du fortsätter synas här, då du är en väldigt bra källa till kunskap.

Användarvisningsbild

Re: Dags för nya utmaningar!

halvproffs  
#532459 Instämmer med övriga och vet du att det är helt förbjudet att sluta på forumet, det har vi bestämt! 😀

Användarvisningsbild

Re: Dags för nya utmaningar!

värmSkog  
#532473 Då får jag passa på och tacka för ett fint schaktblad som jag köpte av er i somras. Bladet blev över förväntan och den rev upp grusvägarna fint trotts att det var torrt och stenhårt i vägarna i somras.

Lycka till framöver!

Användarvisningsbild

Re: Dags för nya utmaningar!

totte  
#532475 Du har varit en klippa på forumet kring allt som berört ditt verksamhetsområde och föredömligt upprätthållit gränsen mot smygreklam. Önskar dig all lycka till men sänder mitt beklagande till alla skogsvagnsägare på forumet. Och tack för ölet :mrgreen: !

Avatar Fallback

Re: Dags för nya utmaningar!

Morgan Nordin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#532500 Tack för trevliga kommentarer - det värmer verkligen :-)

Ingen aning om i vilken sysselsättning jag kommer landa i efter detta men kommer väl inte lämna forat helt. PM kommer funka bra men prisfrågor är inte aktuella senare av uppenbara skäl.

Kanske kommer tillbaka som skogsägare om jag hittar någon plätt med några träd på :-D Måste ju ha någonstans att rasta traktorerna.

MVH
Morgan

   TS
Användarvisningsbild

Re: Dags för nya utmaningar!

halvproffs  
#532503 👍 🌲 🚜 ja,hoppas du får tag i en lämplig skog då!

Avatar Fallback

Re: Dags för nya utmaningar!

snurra  
#532511 Lycka till Morgan 🌲

Avatar Fallback

Re: Dags för nya utmaningar!

olli  
#532513 Tack för väldigt trevligt bemötande de gånger jag har varit i kontakt med dig. Hoppas också att du blir kvar här på forumet även i fortsättningen.
Mvh Rolf

Användarvisningsbild

Re: Dags för nya utmaningar!

Micke36  
#532514 Lycka till Morgan! Och tack för hjälpen med allt! Trist att du slutar på k.t.s men jag hoppas att du stannar på forumet då din kunskap och erfarenhet är ovärderlig för oss (åtminstone för mig).

Användarvisningsbild

Re: Dags för nya utmaningar!

hlb  
#532518 Det är folk som Du Morgan som gjort SFO så nyttigt och intressant. Hoppas att det snart kommer ett inlägg om vad Du sysslar med och att vi får fortsätta att få del av Din klokskap.

Användarvisningsbild

Re: Dags för nya utmaningar!

JohannesG  
#532537 Hoppas verkligen du blir kvar på forumet. Jobba där du trivs. Din kunskap är oberoende av arbetsgivare men ofta ovärderlig för oss vanliga. 😀 👍

Användarvisningsbild

Re: Dags för nya utmaningar!

Seb macahan  
#532544 Hoppas du får det bra med ditt nyanserad beslut. Det tråkiga är att fler Åf borde tagit lärdom av dig och ditt sätt att bidra med kunskap och engagemang. Tummen upp för det!!!
Kommer inte K.T.S att finnas kvar i Sverige? Eller tar någon annan över?
Håller med ovan nämnda, hoppas du hälsar på oss lite i forumet. Är du trött på maskiner i allmänhet eller sugen på en helt ny bana? Tack så länge!!!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).