Skogsvagn (Huggarvagnar)

FTG-vagnar i många färger

9 inlägg 5473 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

FTG-vagnar i många färger

Torbjörn Johnsen  
#419843 FTGs skogavagnar finns nu tydligen i Mowi-rött, Moheda-gult och ??-vitt.



   TS
FTG
Avatar Fallback

Re: FTG-vagnar i många färger

Jole  
#419886 Har FTG snott Anders Skördares kännetecken? :lol:

Användarvisningsbild

Re: FTG-vagnar i många färger

Seb macahan  
#419893 Mowi´s vagnar (vilket är samma som FTG/Moheda, men med en Mowi kran) har varit röda & svarta länge. Vit sticka på Moheda M-kranarna har jag sett innan. Eller vad är det som är nytt? Jag fattar kanske inte.

Avatar Fallback

Re: FTG-vagnar i många färger

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#419895 Bakre delen av vagnen o naven är vita med

Användarvisningsbild

Re: FTG-vagnar i många färger

Seb macahan  
#419898 Ser det nu.

Användarvisningsbild

Re: FTG-vagnar i många färger

Torbjörn Johnsen  
#419938 Fler som kan kundanpassa färgen på skogsvagnar. KTS-vagnar i rött, grönt & blått.

   TS
Användarvisningsbild

Re: FTG-vagnar i många färgerv grå kran är Gunde Sva

Sandnäs  
#420046 [quote="Seb macahan"]Mowi´s vagnar (vilket är samma som FTG/Moheda, men med en Mowi kran) har varit röda & svarta länge. Vit sticka på Moheda M-kranarna har jag sett innan. Eller vad är det som är nytt? Hej var i bäckefors i går och hämtade lite delar till min mohrda 12 ton 4w . Där Gunde Svans nya moheda 15 tons med grå iställe för gul samma som hans nya valmet. Mycket fin vagn påkostad. sandnäs

Användarvisningsbild

Re: FTG-vagnar i många färger

Seb macahan  
#420067 Roligt för Gunde att han kan kosta på sig en fin vagn till torpet. ;) om jag blir världsbäst på o åka skidor ska jag göra likadant.

Användarvisningsbild

Re: FTG-vagnar i många färger

Sandnäs  
#420075 Gunde har mer en ett torp han är en stor skogsägare

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).