Skogsvagn (Huggarvagnar)

Weimer

401 inlägg 145379 visningar 29 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Weimer

Ängagärdet  
#352146 Jag vet inte, har inte sett dem. Jag valde bort dem på ett tidigt stadium till förmån för hemmasnickrat.

FTG
Avatar Fallback

Re: Weimer

80-90  
#352147 Ok !!!!

   TS
Avatar Fallback

Re: Weimer

80-90  
#352901 Har du fått kört nått med vagnen ??? Om hur funkar det ??

   TS
Användarvisningsbild

Re: Weimer

Ängagärdet  
#352964 Nej, tyvärr inget kört ännu... Fick annat å tänka på då Hunden inte ville stiga upp i lördags morse, så det har blivit en helg på djursjukhuset...

Avatar Fallback

Re: Weimer

80-90  
#352966 Det va inte trevligt !!! Hoppas hunden piggnar till !!! Sköt om er !!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Weimer

totte  
#352989 Så tråkigt, alltid lika ledsamt när djuren blir sjuka. Hoppas det är nåt som går att bota!

Användarvisningsbild

Re: Weimer

Ängagärdet  
#355633 Äntligen friska hundar och ungar plus en fru på gott humör, så det kunde bli lite egentid med nya skjutsen.

Användarvisningsbild

Re: Weimer

Ängagärdet  
#355637 Hmm, verkar som bilderna möblerade om sig vid postningen, men det bjuder vi på!

Användarvisningsbild

Re: Weimer

Erre  
#355640 Snyggt!!
Ser bra ut. :-BD

Avatar Fallback

Re: Weimer

80-90  
#355673 Hur tysker du vagnen å kran funkar??

   TS
Användarvisningsbild

Re: Weimer

Ängagärdet  
#355691 Har bara provat lite än, men jag tycker kranen imponerar, snabb och stabil med precision i hydrauliken. Sen går det nog åt att justera trycken på den när den blivit lite inkörd. Hade 5m kran innan och skillnaden till 6,7 är monumental! De var här från weimer och bytte ett ventilpaket till driften och den funkar nu bra, innan ville den inte lyfta rullarna på ett bra sätt. Själva driften får jag återkomma till då jag inte testat den i terrängen än, men på jämner väg drar den ekipaget med fullt massavedslass. Ramstyrningen är snabb och distinkt.

Avatar Fallback

Re: Weimer

80-90  
#355693 Det va gott å höra !!! Ska få min nu i veckan evt i början på nästa !!! Det blir spännande

   TS
Användarvisningsbild

Re: Weimer

Ängagärdet  
#355694 Gott! Julen kommer tidigt i år! :YMPARTY:

Avatar Fallback

Re: Weimer

80-90  
#355700 Ja hoppas det !!!! :D

   TS
Avatar Fallback

Re: Weimer

80-90  
#356771 På måndag kommer julklappen min :-BD :-BD

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).