Skogsvagn (Huggarvagnar)
MOWI radiostyrdvinsch - utmatning?
ons 07 aug 2024, 21:34#852002Ja det kan va en bra idé, måste jobba några dagar först bara.
tis 05 nov 2024, 20:40#860619Vill bara skriva ned vad dom hände sen. Kontaktade teleradio och de menade att de ibland tappar kodningen, speciellt 16 år gamla som denna. På bilden nedan ses hur man kodar om. För mig hjälpte dock inte detta utan det blev att ringa tekniker som satte dit nya grejjor.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
fre 18 apr 2025, 15:40#878445Dagens!
Hur gick det Hypro??
Blev det byte av radio-enhet?
Jag har nämligen ett likadant problem men lite värre..?
Ingen diod lyser i radion oavsett vad jag trycker på. Diod på fjärren blinkar när man trycker på ON/In/-Out.
(Har givetvis nya batterier i).
Har provat men omkodning, reset, mm men får ingen reaktion.
Har > 12V mellan Sockerbit ---> samt till Plint 2,4,6,8 men 0 V på alla udda nummer.
Ingen relä drar nån gång.
Själva winchen fungerear, går att köra med de så spakarna.
Men jag kommer inte längre nu, vet inte vad jag ska prova/kolla/mäta...
/Anders
Hur gick det Hypro??
Blev det byte av radio-enhet?
Jag har nämligen ett likadant problem men lite värre..?
Ingen diod lyser i radion oavsett vad jag trycker på. Diod på fjärren blinkar när man trycker på ON/In/-Out.
(Har givetvis nya batterier i).
Har provat men omkodning, reset, mm men får ingen reaktion.
Har > 12V mellan Sockerbit ---> samt till Plint 2,4,6,8 men 0 V på alla udda nummer.
Ingen relä drar nån gång.
Själva winchen fungerear, går att köra med de så spakarna.
Men jag kommer inte längre nu, vet inte vad jag ska prova/kolla/mäta...
/Anders
Hellre krypa på alla fyra än sitta i leran å sörja /AJ
Valtra A83 HiTech
Mowi 300
Husqvarna 345FR 346 å 1640
Valtra A83 HiTech
Mowi 300
Husqvarna 345FR 346 å 1640

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar