Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
martiniholma skrev:jonathanA skrev:Jag plockar bort stagen mellan cylindrarna och hydraularmarna och fäller upp armarna mot hytten och hänger dom i remmar, funkar fint!
Det är väldigt skönt att slippa ha dom ivägen!
Ja, lyftarmarna är absolut bäst att hänga upp! Jag gör på liknande vis. Har bultat ett par tappar på skärmen. Sitter stadigt och bra, tar "2 sekunder" att skifta.
bengt.a skrev:martiniholma skrev:jonathanA skrev:Jag plockar bort stagen mellan cylindrarna och hydraularmarna och fäller upp armarna mot hytten och hänger dom i remmar, funkar fint!
Det är väldigt skönt att slippa ha dom ivägen!
Ja, lyftarmarna är absolut bäst att hänga upp! Jag gör på liknande vis. Har bultat ett par tappar på skärmen. Sitter stadigt och bra, tar "2 sekunder" att skifta.
Hej
Hur blir frigången mellan lyftarmar och däcken?
rikard_e skrev:Kanon tips! Vad kostar en flödesventil?
rikard_e skrev:Kanon tips! Vad kostar en flödesventil?

totte skrev:Fixade länken det är dom där parenteserna som ställer till det, den sista kommer inte med när man har länken direkt,
Strypventil OIE

alias skrev: samt något som har vissa likheter med hjulupphängningen på en Järnhäst - men det är också lite likt upphängningen till t.ex. en rälsgående fodervagn eller dyl.
Tosca skrev:Tillsats för att kunna montera band?
Tosca skrev:alias skrev: samt något som har vissa likheter med hjulupphängningen på en Järnhäst - men det är också lite likt upphängningen till t.ex. en rälsgående fodervagn eller dyl.
Tillsats för att kunna montera band?