Traktorer och processorer

D-B 990... sprängskiss, eller tips

5 inlägg 4123 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

D-B 990... sprängskiss, eller tips

nutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#86760 Köpte ju en D-B 990 -65 nyligen, bra pris tycker jag, men den är ju inte ny å hydrauliken är paj (inget tryck) ja behöver egentligen ingen hyd eftersom jag bara ska driva vedmaskinen med den, men så slog det mej att ja kanske ska kolla lite ifall det går att få igång det om man nu vill ha ett snöblad där bak eller kanske ha nått annat i framtiden, så ja tänkte höra om det finns nånstans, ja en spängskiss eller nått, för ja hittar inget som liknar en hyd pump...



   TS
Lantmännen Maskin
Användarvisningsbild

Re: D-B 990... sprängskiss, eller tips

stegmaster  
#86763
nutte skrev:Köpte ju en D-B 990 -65 nyligen, bra pris tycker jag, men den är ju inte ny å hydrauliken är paj (inget tryck) ja behöver egentligen ingen hyd eftersom jag bara ska driva vedmaskinen med den, men så slog det mej att ja kanske ska kolla lite ifall det går att få igång det om man nu vill ha ett snöblad där bak eller kanske ha nått annat i framtiden, så ja tänkte höra om det finns nånstans, ja en spängskiss eller nått, för ja hittar inget som liknar en hyd pump...

Finns "parts list" med sprängskisser under "download" på et annat svensk forum. Säger inte mer: :lol:

Avatar Fallback

Re: D-B 990... sprängskiss, eller tips

nutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#86764
stegmaster skrev:
nutte skrev:Köpte ju en D-B 990 -65 nyligen, bra pris tycker jag, men den är ju inte ny å hydrauliken är paj (inget tryck) ja behöver egentligen ingen hyd eftersom jag bara ska driva vedmaskinen med den, men så slog det mej att ja kanske ska kolla lite ifall det går att få igång det om man nu vill ha ett snöblad där bak eller kanske ha nått annat i framtiden, så ja tänkte höra om det finns nånstans, ja en spängskiss eller nått, för ja hittar inget som liknar en hyd pump...

Finns "parts list" med sprängskisser under "download" på et annat svensk forum. Säger inte mer: :lol:

taskmört :lol:

   TS
Avatar Fallback

Re: D-B 990... sprängskiss, eller tips

Dexxaz  
#86809 Kan vara på den här sidan....
http://www.maskinisten.net/downloads.php?cat=47

Avatar Fallback

Re: D-B 990... sprängskiss, eller tips

nutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#86835 så.... Tack... nu va det fixat;)

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).