Traktorer och processorer

mf 135 hydraulik

2 inlägg 5105 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

mf 135 hydraulik

MF 135 KUNGEN  
#71049 Hej har en 135a med multipower från 67 och har länge viljat ha hydrauluttag på den men vet inte riktigt hur man kopplar.det sitter en lock framför sätet med en spak där det går att sätta i två hydraulslangar men hur blir det då om man skall köra men en huggarvagn måste man låta spaken stå på då man skall köra med spakarna till kranen?lägg in lite bilder på olika sätt att koppla returer och tryck för att det skall gå och köra griplastarvagn är ni snälla:)



   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: mf 135 hydraulik

Dalle  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#72992 Hej jag hade en 135 innan och det är inte så komplicerat om du bara ska ett uttag men ska du koppla ihop pumparna blir det lite mer plock. Du ska koppla en slang i väljarventilen du har där fram och returen kopplar du in på vänster sida under stolen. Jag har lite litteratur på detta men vet ej hur jag ska skicka detta. Cirka 20 mb. Kanske det funkar med mail. Annars kolla på detta forumet där kan du ladda ner dom http://www.maskinisten.net/. Hand med hydraulik och Verkstadshandboken.

Mvh Andreas

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).