mån 20 apr 2009, 21:37#56716Hej är det någon som kan nämna något om niab 5-15 processor!
Eller tipsa mig om annat märke som ni tycker är bättre etc.
Traktorer och processorer
Info om Niab 5-15?
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

fre 24 apr 2009, 09:28#57006Länk till en annan tråd om Niab
https://skogsforum.se/viewtopic.php?f=8&t=2802
https://skogsforum.se/viewtopic.php?f=8&t=2802
fre 15 maj 2009, 17:57#58776Hej
Har själv en Niab, funkar felfritt, duger bra om du ska hålla dig på egen skog.
Ur stark i kran och vinch. Har fått en hel del gallringar på entreprenad, då går det för sakta, får byta upp mig, blir nog hypro nu.
Har själv en Niab, funkar felfritt, duger bra om du ska hålla dig på egen skog.
Ur stark i kran och vinch. Har fått en hel del gallringar på entreprenad, då går det för sakta, får byta upp mig, blir nog hypro nu.
fre 15 maj 2009, 19:28#58783vilken typ av hypro blir det? Vad kör du med för traktor?
sön 17 maj 2009, 12:21#58882Köp hypro... Hatr kört både hypro och niab på skolan och hypron är enklare att få kapacitet på om man är ovan.
Hypron är även smidigare i skogen under förflyttning då den går att fälla ihop ordentligt vilket inte går med niaben.
Hypron är även smidigare i skogen under förflyttning då den går att fälla ihop ordentligt vilket inte går med niaben.
Om ngt är löst men som borde sitta fast på ditt ekipage använd silvertejp
sön 17 maj 2009, 14:23#58889
Är dessa båda maskine jämförbara i pris?
MasseyFerguson skrev:Köp hypro... Hatr kört både hypro och niab på skolan och hypron är enklare att få kapacitet på om man är ovan.
Är dessa båda maskine jämförbara i pris?
Glöm inte att bromsen är fartens värsta fiende!! SLÄPP ALDRIG GASEN!! // Zixten
mån 18 maj 2009, 16:38#58985och 3 ggr snabbare än niaben på alla sätt och vis. Blir ett smidigare ekipage i transport
Om ngt är löst men som borde sitta fast på ditt ekipage använd silvertejp

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar