Traktorer och processorer

Skogstraktor Fendt Wario (Vario) 700 serie (roterandehytt)

1 inlägg 510 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Skogstraktor Fendt Wario (Vario) 700 serie (roterandehytt)

Giddes  
#804729 Hej, i sluten av sommar/höst kommer en demotraktor till Sverige för uppvisning och provkörning. Den kommer att finnas på olika ställen i landt för att kunna titta på.
Anmäld gärna om ni är intresserade och vart ni befinner er så kan jag meddela när traktor är i närheten av er.

hos oss på Giddes Maskin hittar ni traktorer från Werner WF Traktor. Dessa traktorer är baserad på Fendt 700 serien, där hytten är ombyggd så att man enkelt kan rotera hela hytten. Detta för kunna ha en bättre arbetsplats när man kör med till exempel kran eller om kan ska ploga, klippa vägkanter, eller annat där man behöver ha bra koll bakåt eller åt sidan. Man kan även ställa hytten 90 grader så att man har bra syn både framåt och bakåt.

Traktorn kan levereras med skördaraggregat eller grip, möjlighet finns även att utrusta den med en släntklippare.
Behövs inte kranen går det också att få traktorn utan kran.
Kranen är dessutom relativ enkelt att montera bort/dit om man inte behöver den under en viss säsong för att sedan montera tillbaka igen.

Detta är alltså en traktor med ett stort användningsområde inom skog, lantbruk, eller
kommunal verksamhe (ett exempel på användning är snöblad fram och snöslunga bak, först röjs snön undan sedan roterar man hytten och kör med snöslunga och sprutar bort snön eller i en lastbil.)

Se vår hemsidan giddesmaskin.com för mer information och bilder.
Kontakta oss gärna via telefon eller mail för mer information/offert eller om ni vill boka en provkörning.

https://www.giddesmaskin.com/produkt/sk ... r-mb-trac/
Länk: https:/www.giddesmaskin.com/

TS
Lantmännen Maskin
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).