Traktorer och processorer

Testa maskiner på nytt Skogscenter i Värnamo

4 inlägg 2986 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Testa maskiner på nytt Skogscenter i Värnamo

Torbjörn Johnsen  
#585348 Den 12 september inviger Lantmännen Maskin ett nytt Kompetenscenter Skog i Värnamo. Tanken är att man här ska visa hela sitt skogsprogram inkl. traktorer, vagnar, aggregat, vedklyvar mm och att det ska finnas möjlighet att testa och provköra olika maskiner och maskinapplikationer.

Värnamo håller på att utvecklas till något av ett sydsvenskt skogscentra där nu, förutom Lantmännen Maskin även Ponsse och Komatsu Forestfinns med egna anläggningar.

Skogscentret är öppet mellan kl. 10-18 den 12 september och kl 13.00 förrättas invigningen av Valtraägaren Gunde Svan.

Läs mer om Lantmännen Maskins Kompetenscenter Skog i Värnamo här.

1567676139_narva.jpeg




   TS
Lantmännen Maskin
Användarvisningsbild

Re: Testa maskiner på nytt Skogscenter i Värnamo

Torbjörn Johnsen  
#586474 Snart dags för Gunde att inviga Lantmännen Maskins nya kompetenscenter skog i Värnamo.

   TS
Avatar Fallback

Re: Testa maskiner på nytt Skogscenter i Värnamo

busholle  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#586476 5min med bilen dit men idag är det för mycket att göra så det blir nog på hemvägen från jobbet.

Användarvisningsbild

Re: Testa maskiner på nytt Skogscenter i Värnamo

källshult  
#586512 Ska göra ett besök där inom en snar framtid tyvärr så hade jag inga möjligheter i dag

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).