lör 08 jun 2019, 00:22#570051Nån som har varit på Elmia og sett vilke nyheter Hypro har presenterad?
Traktorer och processorer
Hypro nyheter
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

lör 08 jun 2019, 21:16#570205Var i montern men är tyvärr för dåligt insatt i Hypro’s produkter för att inse vad i nyheten låg. Produktbladet gav inget svar heller.
Hoppas någon annan mässbesökare kan hjälpa till med svaret!
Hoppas någon annan mässbesökare kan hjälpa till med svaret!
mån 08 jul 2019, 19:52#574964här kommer en färsk prislista tror jag.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
lör 17 aug 2019, 21:13#582591Hypro +1 operating system med md430 skärm er namnet på nyheten. Hela systemet kan nu köras mere på automatik med innlagda stop på längd/dia på flere sortiment. Blir också mere info tilgjengelig på skärmen. Också nya spakar som er fysisk mindre än tidigare med fler val/knapper i själva spaken. Vad tror forumet om oppgraderingen?
TS
sön 18 aug 2019, 18:42#582737755 orna skulle gå upp 20.000sek

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).