Bax skrev:När jag köpte min MF nyss så pratade säljaren hela tiden om att dom skickar maskinerna till Gränna. Är det Ölmstad eller vad?
Slurfi skrev:Uppenbarligen finns det en färdig arbetsplats för nån eller några i verkstadsbranschen som vill bygga om traktorer.
Bara skaffa lokal och maskiner, anställa nån/några medhjälpare och börja tälja guld.
ÅsaNisse skrev:Hur får man kontakt med Leif på Ölmstad smide? Jag har mailat 2 ggr och ringt till mor 2 ggr men ingen behagar höra av sig. Mor säger att de har så otroligt mycket att göra så de hinner inte prata i telefon. Tydligen inte svara på mail heller.
@svampbob skrev:Slurfi skrev:Uppenbarligen finns det en färdig arbetsplats för nån eller några i verkstadsbranschen som vill bygga om traktorer.
Bara skaffa lokal och maskiner, anställa nån/några medhjälpare och börja tälja guld.
Jag tror inte riktigt att det är "Bara"
Jag tror man ska börja med att bygga om sin egen traktor och sedan grannen och efter det vidare med någon i grannbyn och tids nog kan det bli något mer än ett extra knäck.