tor 23 jun 2016, 06:54#396911Söker all form av dokumentation och info om Hultens mekaniska ABs processor, Huma kallad.
Traktorer och processorer
Huma traktorprocessor
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

tor 23 jun 2016, 08:07#396919molnia - investera i processor ??
inte mkt info att ge men ett par bilder kan jag länka till..
inte mkt info att ge men ett par bilder kan jag länka till..
tor 23 jun 2016, 08:17#396923Tackar, dock är den jag kikar på en lite annorlunda modell, med tre tandade järnrullar...
TS
sön 30 okt 2016, 08:13#415419Hej!
Morfar köpte prototyp nr 0! Har letat info och fick till slut tag i tillverkaren som skickade lite info om den "färdiga modellen" Förhoppningsvis är info bifogat!
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Morfar köpte prototyp nr 0! Har letat info och fick till slut tag i tillverkaren som skickade lite info om den "färdiga modellen" Förhoppningsvis är info bifogat!
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
sön 30 okt 2016, 08:19#415420Tack för hjälpen!
Dock har jag modellen före prototyp "0".
Dvs den med järnhjul monterade ovanför varandra...
Men som sagt, tack ändå.
Dock har jag modellen före prototyp "0".
Dvs den med järnhjul monterade ovanför varandra...
Men som sagt, tack ändå.
TS

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).