Traktorer och processorer

Hypro 450 sökes

37 inlägg 17994 visningar 9 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Hypro 450 sökes

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#396129 Hur går det med kranspetsstyrninen som du skulle bli återförsäljare för hlb?

   TS
Lantmännen Maskin
Användarvisningsbild

Re: Hypro 450 sökes

hlb  
#396137 Återförsäljare sa jag väl aldrig. Ännu bara du som varit intresserad. Får väl skära till en för hand och lämna över mot en kopp kaffe om jag har vägarna förbi.

Avatar Fallback

Re: Hypro 450 sökes

PeterN  
#414381
kärrabol skrev:Var och provade Hypron på fyra små vindfällor idag, kranen var helt hopplös men sen skiftade jag fyra slangar och den gick dit jag ville. Svårt lära gamla hunda att sitta :wink:

Då finns det en Hypro till som jag kan köra :grin: Tyckte att den var helt omöjlig i original, men det är väl som du säger, gamla hundar :smile:

Användarvisningsbild

Re: Hypro 450 sökes

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#414493 Några snabba kommentarer kring skillnaden mellan Hypron och Niaben?
Prisvärde, traktorkrav, kapacitet?

Användarvisningsbild

Re: Hypro 450 sökes

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#488246 Idag monterade jag kranspetsstyrningen jag fick av hlb.
Skall bli intressant att prova nästa vecka.
Har kört NIAB i bokskog två månader nu så man är väll som nybörjare på Hypron.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Hypro 450 sökes

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#489759 Efter några timmar i en förstagallring så förstår jag inte hur man klarade sig utan kranspetsstyrning. Var lätt att använda och vänja sig med.
Så än en gång tack hlb
Åke

   TS
Användarvisningsbild

Re: Hypro 450 sökes

hlb  
#489797 Detta kändes väldigt skönt att höra. Och från Dig @Kärrabol, som ändå har fjärrstyrd traktor. Tänk då på mig, som får hoppa upp i traktorn om jag missat stråket med någon decimeter.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).