Traktorer och processorer

Tapio 350/280

517 inlägg 173905 visningar 33 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Tapio 350/280

sundelius  
#414947
Seb macahan skrev:Bara kom Sundelius o JensSkoog o andra med som vill se för den delen. Först ska jag röja, o vill nån hjälpa till med det så går det bra :-D det blir med kedjeröjaren.
Hur som helst ska det bli skoj o komma igång. Bara det inte kommer nån storm nu som det brukar göra när man nästan är framme vid målet för det man verkligen vill göra i skogen.

Blir nog lite långt bort och lite ont om tid just nu men det hade varit väldigt trevligt :!:
Men någon gång ska jag och tomten nog ta en tur ner till er i söder och titta på lite bättre boniteter än vi kan skrapa ihop här hos mig.

Lantmännen Maskin
Användarvisningsbild

Re: Tapio 350/280

sundelius  
#414948
Robertberg skrev:
sundelius skrev:avundsjuk :oops:


Bara lugn du, rätt var det är så står vi på din lagårdsplan och undrar var du har tänkt servera gästerna på kaffe :wink:

Det besöket ser jag fram emot :smile:

Användarvisningsbild

Re: Tapio 350/280

Seb macahan  
#414949 Jag har redan pratat med Erre o Robert o vi är helt på det klara att vi måste se mer av norra Sverige @Sundelius och i Norge har jag aldrig varit @Jensskoog ;-)

   TS
Avatar Fallback

Re: Tapio 350/280

alias  
#414951
Seb macahan skrev:Jag har redan pratat med Erre o Robert o vi är helt på det klara att vi måste se mer av norra Sverige @Sundelius och i Norge har jag aldrig varit @Jensskoog ;-)


Hihi, jag misstänker att det snart dyker upp folk som har synpunkter på din definition av "norra" Sverige, om du anser att Åsensbruk räknas dit. Hitta.se ville ha det till att ligga i höjd med Mariestad och Norrköping/Nyköping.

MVH
Alias

Användarvisningsbild

Re: Tapio 350/280

JensSkoog  
#414955
sundelius skrev:Blir nog lite långt bort och lite ont om tid just nu men det hade varit väldigt trevligt :!:
Men någon gång ska jag och tomten nog ta en tur ner till er i söder och titta på lite bättre boniteter än vi kan skrapa ihop här hos mig.

Ja, det är en deal, @sundelius - ser jag fram emot :-BD

Seb macahan skrev:....och i Norge har jag aldrig varit @Jensskoog ;-)


Då måste du inte vänta för länge eftersom gamla gubbar från EU
ogillar köra på norska vägar- välkommen inom :grin:

Användarvisningsbild

Re: Tapio 350/280

sundelius  
#414960
alias skrev:
Seb macahan skrev:Jag har redan pratat med Erre o Robert o vi är helt på det klara att vi måste se mer av norra Sverige @Sundelius och i Norge har jag aldrig varit @Jensskoog ;-)


Hihi, jag misstänker att det snart dyker upp folk som har synpunkter på din definition av "norra" Sverige, om du anser att Åsensbruk räknas dit. Hitta.se ville ha det till att ligga i höjd med Mariestad och Norrköping/Nyköping.

MVH
Alias

:x :x

Användarvisningsbild

Re: Tapio 350/280

Erre  
#414963
JensSkoog skrev:Ska vi inte slänga oss med på turen, sundelius
Vi tar tältet :mrgreen:

Har ni tält???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Tapio 350/280

JensSkoog  
#414975 Ja, @Erre , men jag vet inte riktigt hur man använder det :lol: :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Tapio 350/280

Erre  
#414983 =)) =)) =))
Inte lätt när man är själv heller. :wink: :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Tapio 350/280

sundelius  
#414986
Erre skrev:=)) =)) =))
Inte lätt när man är själv heller. :wink: :mrgreen:

Menar du att jag inte var till mycket hjälp på natten :shock: :roll:

Avatar Fallback

Re: Tapio 350/280

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#414987
Seb macahan skrev:Bara kom @Sundelius o @JensSkoog o andra med som vill se för den delen. Först ska jag röja, o vill nån hjälpa till med det så går det bra :-D det blir med kedjeröjaren.
Hur som helst ska det bli skoj o komma igång. Bara det inte kommer nån storm nu som det brukar göra när man nästan är framme vid målet för det man verkligen vill göra i skogen.

Nu börjar du låta lika pessimistisk om stormar som denna gamla gubben :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Tapio 350/280

sundelius  
#414989
sundelius skrev:
alias skrev:
Seb macahan skrev:Jag har redan pratat med Erre o Robert o vi är helt på det klara att vi måste se mer av norra Sverige @Sundelius och i Norge har jag aldrig varit @Jensskoog ;-)


Hihi, jag misstänker att det snart dyker upp folk som har synpunkter på din definition av "norra" Sverige, om du anser att Åsensbruk räknas dit. Hitta.se ville ha det till att ligga i höjd med Mariestad och Norrköping/Nyköping.

MVH
Alias

:x :x

Fel smilie @alias , får skylla på mobilen eller trött gubbe :oops: .
Skullle vara :lol: :lol: , då jag som du tror att många inte anser Dalsland tillhör Norrland.

Användarvisningsbild

Re: Tapio 350/280

Vardon  
#415004
JensSkoog skrev:Ska vi inte slänga oss med på turen, @sundelius ?
Är väl inte mera än som 50 mils väg till Blekinge :lol: :lol:
Vi tar tältet :mrgreen:


Hämta upp mig på vägen så ni kan sova nånstans...

Användarvisningsbild

Re: Tapio 350/280

Seb macahan  
#415026 Nu skrev jag inte Norrland. Utan norra delen av Sverige. Och från mig är mycket norr om. Hemma hos Erre tex. O vem har sagt att Sundelius skulle vara annat än ett delmål. Vi kan väll snurra vidare uppåt o NER genom Norge till tomten...

   TS
Användarvisningsbild

Re: Tapio 350/280

sundelius  
#415048
Seb macahan skrev:Nu skrev jag inte Norrland. Utan norra delen av Sverige. Och från mig är mycket norr om. Hemma hos Erre tex. O vem har sagt att Sundelius skulle vara annat än ett delmål. Vi kan väll snurra vidare uppåt o NER genom Norge till tomten...

Delmål :cry: Jag vill ju vara MÅLET såklart :wink:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).