Han ringer til helgen, så det blir antagelig i neste uke.
I år skal den først og fremst brukes til snørydding, da jeg har fått noen småroder og noen private plasser å rydde.
Orker ikke og begynne og bygge om noe nå, mitt i hogstsesongen, så det får bli til våren eller sommeren.
Det fungerer helt ok med den 665 som jeg har nå, så det har ikke noe hastverk.
Men tror faktisk jeg kommer til og kjøpe slike rotec elspaker/sentral som det ofte annonseres for her på forumet.
Han jeg kjøper denne 6400`n av hadde dette på sin farma vogn, og var veldig godt fornøyd med disse.
Då kan en montere spakene/skallene på selve stolen, og sitte som en konge og kjøre.
Koster vel ca 28tkr, så ikke akkurat gratis, men den tunge sentralen jeg har nå er ikke noe man kobler av og på for moro, for og si det slik.(2 spak med el.on/off).
Når jeg først har kjøpt en traktor med flatt gulv og mulighet for og sitte riktig bra bakover, så tror jeg det blir slik.
En vanlig sentral som jeg har i dag tror jeg aldrig jeg blir helt fornøyd med i en 6400, da jeg enda ikke har sett noen som fått montert dette riktig bra.
Tror faktisk det fungerer bedre i 665 med skogshytte hvor en sitter nærmere sentralen og kan hvile armene på lårene når man betjener sentralen, enn hva man kan få til i en 6400.
Har du noen bilder av hvordan du har sentralen montert i din???