Tror Swedlast eller nåt.
Traktorer och processorer
Svensk lastare
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in fre 03 maj 2013, 16:51#224064söker namnet på en svensk lastare som ser ut som trima typ 1620 men inte Lima .
Tror Swedlast eller nåt.
Tror Swedlast eller nåt.
TS

fre 03 maj 2013, 19:16#224093Bergsjö, Ålö?
Det som inte kan lagas med silvertejp är inte värt att lagas
fre 03 maj 2013, 21:16#224110Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med namnet
Men jag vet att där var annons på Blocket. Och jag ringde till dom för några år sen. Det visade sig att det var en som jobbat i många år på Trima som hade startad egen tillverkning.
Så du har halt rätt att de finns. Men de då f*n att jag inte kommer på var och vem
Men jag vet att där var annons på Blocket. Och jag ringde till dom för några år sen. Det visade sig att det var en som jobbat i många år på Trima som hade startad egen tillverkning.
Så du har halt rätt att de finns. Men de då f*n att jag inte kommer på var och vem
..
fre 03 maj 2013, 21:19#224111
Så lätt att glömma
Du är på mitt spår
vetinte skrev:Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med namnet![]()
Så lätt att glömma
Du är på mitt spår
TS
fre 03 maj 2013, 21:20#224112Ja jag kan ju skylla på att jag är "vetinte"
Jag skall se vad jag kan göra. Men nu e de natten
Jag skall se vad jag kan göra. Men nu e de natten
..

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).