Traktorer och processorer

Fordson hoppar upp ur surhål!!

20 inlägg 10957 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback
Pontus  
#11035 Anledningen till att den går så högt upp på bakhjulen är att det enligt föraren fortfarande sitter en stock i kranen...

Det är lite säkrare att backa sig upp vid stavhoppskörning, om det är läge. Det var det inte i det här fallet, fär där stod kärran, också ordetnligt fast i dyngan.

Lantmännen Maskin
Avatar Fallback
timberjack810c  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#13036 ser att ni har hittat grannens film...ganska fiffigt om jag får säga det själv... kan även tillägga att gången innan han gjorde ´detta så slog han runt ett varv :D både han och traktor klarade sig utan större skador...lite böjd störtbåge bara :D

Avatar Fallback

Re: Fordson hoppar upp ur surhål!!

Anders Gustavsson  
#49139
timberjack810c skrev:ser att ni har hittat grannens film...ganska fiffigt om jag får säga det själv... kan även tillägga att gången innan han gjorde ´detta så slog han runt ett varv :D både han och traktor klarade sig utan större skador...lite böjd störtbåge bara :D


Du talar nog om en annan film. Och vi är inte grannar.

Användarvisningsbild

Re: Fordson hoppar upp ur surhål!!

jesper@fordson  
#49144
Anders Gustavsson skrev:
timberjack810c skrev:ser att ni har hittat grannens film...ganska fiffigt om jag får säga det själv... kan även tillägga att gången innan han gjorde ´detta så slog han runt ett varv :D både han och traktor klarade sig utan större skador...lite böjd störtbåge bara :D


Du talar nog om en annan film. Och vi är inte grannar.


Det är nog din smålänska dialekt han misstar sig på.. Hej Anders...

Avatar Fallback

Re: Fordson hoppar upp ur surhål!!

Anders Gustavsson  
#49298
jesper@fordson skrev: Det är nog din smålänska dialekt han misstar sig på.. Hej Anders...


När jag säger "Hade det nu vart en ferguson så hade transmissionen gått sönder direkt" ... Hej

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).