Skojigt/Galet

Advent Quiz 2021

324 inlägg 29226 visningar 17 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Advent Quiz 2021

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#740438 B så får du C brukar en del säga. C.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Advent Quiz 2021

tallen100  
#740440 Chansar på C.

Avatar Fallback

Re: Advent Quiz 2021

zeetorg  
#740474 Ska jag vara ärlig och inte kopiera alla prästlärda på forumet så får det bli A.

Jag vill tacka dig Josephine för ett varierat och roligt quiz!
Det har varit riktigt roligt att gissa även om man många gånger inte har haft en susning.
Vissa frågor blir ju extra svåra när dom är på engelska också.

Jag har gissat varje dag men jag stör mig faktiskt lite på att jag glömde att skriva under en liten period och då lyckades jag faktiskt gissa typ 4/5 rätt, resten gick väl inte lika bra även om man kunde vissa svar. Tur att det inte var lottoraden det gällde! 😀


Tack än en gång och God Jul!

Användarvisningsbild

Re: Advent Quiz 2021

Erre  
#740477 Håller med. Ett fantastiskt initiativ. Riktigt kul. 👍

Användarvisningsbild

Re: Advent Quiz 2021

machonisti  
#740480 Tack för ditt engagemang, tror väl på C då...

Användarvisningsbild

Re: Advent Quiz 2021

Josephine  
#740484
1640417419_julafton2021.jpg


Rätt svar den 24:e december C) Sychar Jesus höll där enligt evangelisten Johannes talet om "livets vatten",
den som har druckit det blir aldrig mer törstig. En fin bild av tro och själsfrid skulle man kunna säga.

Grattis till @Mellberg , @uffejohan , @Tåndemåla , @jannee , @Vedmaskin , @JensSkoog , @Bax , @Slurfi , @tallen100 , @machonisti

Jag är snart tillbaka igen, har foto'n från september från en jordbruksmässa som jag tror ni kommer att gilla. Om inte någon gör en ren skogsquiz eller något annat kommer ivägen så blir det en advent-quiz även nästa år. ;-)

Tack, tack!
"The End"

   TS
Användarvisningsbild

Re: Advent Quiz 2021

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#740574 Tack för en spännande julkalender, den enda jag följt i år. Gronsk Pyk.

Användarvisningsbild

Re: Advent Quiz 2021

CatInHat  
#741903 Wow! Det var ett fantastiskt äventyr, jag gillade det väldigt mycket.
Väntar på mer.

Användarvisningsbild

Re: Advent Quiz 2021

slavaukdemnt  
#757705 Julquiz är en av mina favoritaktiviteter på julafton. Hela familjen träffas och har roligt.
Jag kom också nyligen på en webbplats som handlar om spelautomater, klicka på referens[/url].
Du kan se många bra recensioner av spelautomater på nätet där. Tack vare den här webbplatsen kan du börja vinna bra pengar och få massor av spänning och adrenalin. Du kan också ladda ner appen för att underlätta användningen.
Senast redigerad av Torbjörn Johnsen mån 13 jun 2022, 01:04, redigerad totalt 1 gång. Anledning: Tagit bort länk

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).