Skojigt/Galet

bästa historien

3631 inlägg 998866 visningar 154 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback
Ernst  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37682
Södergård skrev:Jo ja det är ju bra att maskineriet funkar med du ska nog ta & byta olja i så fall.
För nu är oljan bra SVART


Det där har faktiskt hänt i verkligheten. Skall inte gå närmare in på var det var, men det var ett yngre par som var inne på förlossningen. Hon var förstföderska och ut kommer en mulatt. Var visst en tavelförsäljare eller något sådant som varit framme.

Elmia
Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37683 två grabbar satt och söp i mörkret vid ett campingbord . och dom blev rått skapligt på arslet och den ene vinglade iväg för att tömma blåsan ..efteråt glömmer han att dra upp gylfen , när kan satte sig igen föll hela snorren ut över bordet . ..kompisen såg nåt lite i mörkret , grep tag i en flaska och ropade "AKTA, en huggorm! och drämde te allt vad han kunde !! hans kompis skrek "AJ FÖR FAAN! slå den jäveln igen!! han bet mig i kuken !!"

Användarvisningsbild
masterchief  
#37694 Den här är på gränsen till rasistisk :oops:

Tre män sitter i väntrummet på förlossningen och väntar på att deras respektive barn ska födas. En är från Norrland, en från Stockholm och en kommer från Nigeria. De är naturligtvis väldigt nervösa, som är så vanligt i sådana här situationer. Plötsligt slås dörrarna upp och ut kommer doktorn.

- Mina herrar, jag har en god och en dålig nyhet. Den goda nyheten är att era fruar har frambringat tre välmående och friska barn."

Männen i väntrummet skrek och hoppade av lycka. Men vad är den dåliga nyheten, frågar stockholmaren.

- Jo, säger läkaren, barnen föddes samtidigt och vi har olyckligtvis blandat ihop dem. Nu är det så att vi skulle vilja ha er hjälp i identifieringen av barnen. Så att allt får ett lyckligt slut, avslutar läkaren.

Norrlänningen springer som en dåre till rummet där de nyfödda barnen ligger. Väl inne i rummet, tar norrlänningen upp en mörkhyad pojke med svart krulligt hår och säger:

- Ingen tvekan om saken, den här lille krabaten är definitivt min."

Läkaren tittar förvånad på Norrlänningen och utbrister: - Personligen tror jag att detta barn tillhör nigerianen.

Norrlänningen skakar på sitt huvud och säger: - Kanske är det så, men ett av de andra två barnen, är en stockholmare och jag vill inte ta den risken

Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37752 :lol: :lol: japp ! finns väl ingen som vill ta den risken :wink:

Avatar Fallback
matz  
#37760 ..Stockholmare??..hela stockholm är fyllt av bla norrlänningar

Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37761 kvinnor skaffar piercings, tatueringar föder barn, kejsarsnitt, gör fettsugningar,avlägsnar revben, häftar ihop magsäcken, gör bröstoperationer sprutar in silikon på alla möjliga ställen. Dom avlägsnar hår med pincett och varmt vax, plockar ögonbryn och tar hål i öronen... MEN SÅ FORT KUKEN NÄRMAR SIG RÖVEN, DÅ GÖR DET PLÖTSLIGT ONT!!!

Användarvisningsbild
Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37762
"spindeln" skrev:kvinnor skaffar piercings, tatueringar föder barn, kejsarsnitt, gör fettsugningar,avlägsnar revben, häftar ihop magsäcken, gör bröstoperationer sprutar in silikon på alla möjliga ställen. Dom avlägsnar hår med pincett och varmt vax, plockar ögonbryn och tar hål i öronen... MEN SÅ FORT KUKEN NÄRMAR SIG RÖVEN, DÅ GÖR DET PLÖTSLIGT ONT!!!


haha Något du själv har Upptäckt eller.....

Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37763
Henrik K skrev:
"spindeln" skrev:kvinnor skaffar piercings, tatueringar föder barn, kejsarsnitt, gör fettsugningar,avlägsnar revben, häftar ihop magsäcken, gör bröstoperationer sprutar in silikon på alla möjliga ställen. Dom avlägsnar hår med pincett och varmt vax, plockar ögonbryn och tar hål i öronen... MEN SÅ FORT KUKEN NÄRMAR SIG RÖVEN, DÅ GÖR DET PLÖTSLIGT ONT!!!


haha Något du själv har Upptäckt eller.....


haha! antingen är "Henrik K" helt desperat denna fina lördagskväll :wink: eller då finns en , konservativ regelrätt , tråkig kvinna i lyan haha ! :wink:

Användarvisningsbild
Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37767 På en flygtur till Chicago gjorde en gentleman åtskilliga försök att komma in på herrtoaletten, men det var upptaget hela tiden.

En flygvärdinna uppmärksammade hans problem och sa: - Ni får gärna använda damtoaletten, herrn, om ni lovar att inte röra någon av knapparna på väggen!

Han gjorde det han skulle, men när han satt där, lade han märke till knapparna, som han lovat att inte röra. På varje knapp stod några bokstäver: VV, VL, PV och på en röd knapp stod ATB.

Han tänkte "Vem skulle märka om jag trycker på någon av dem?"

Han kunde inte motstå frestelsen, utan tryckte på VV. Varmt vattensprutade på hans bakdel. "Mmmm, vilken härlig känsla", tänkte han, "på herrtoaletterna finns det minsann inte sådana faciliteter".

Med stor förväntan tryckte han sedan på VL-knappen. Varm luft ersatte nu det varma vattnet och torkade hans ända!

När det slutade, tryckte han så på PV-knappen. En stor pudervippa uppenbarade sig och till hans stora glädje spreds en angenäm doft av vårblomster. "Damtoaletter är mer än bara en toalett! De ger besökaren en skön och härlig upplevelse", tänkte han glatt!

Då pudervippan hade fulländat sin glädjespridning,

kunde han nästan inte vänta med att trycka på ATB-knappen, som han nu visste skulle bringa honom i yttersta extas! Nästa gång han öppnade ögonen, förstod han att han låg på sjukhus! En sjuksköterska tittade på honom med ett illmarigt leende!

- Vad var det som hände? undrade han. - Ni tryckte på en knapp för mycket, svarade sjuksköterskan. - Den sista knappen, som det stod ATB på, var en Automatisk Tampong Borttagare!

Användarvisningsbild
Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37769 En man bestämde sig för att köpa ett nytt kikarsikte till sitt gevär. så han gick till vapenaffären och frågade expediten om han hade nåt att rekommendera. Expediten tog fram ett sikte och sade till mannen: "Det här siktet är så bra att du kan se ända upp på toppen på den där kullen, där mitt hus ligger. Prova så får du se." Mannen tittade genom siktet bort emot kullen och började plötsligt att skratta. Expediten undrade givetvis varför och mannen sade: "Det springer runt en naken kvinna och en naken man runt huset där uppe." Expediten slet åt sig siktet och tittade upp emot sitt hus. Mörk i blicken tog han fram två gevärskulor och gav dem till mannen. "Du får siktet gratis om du använder dessa två kulor. Med den ena blåser du skallen av min fru och med den andra kastrerar du mannen." Mannen som ville köpa siktet laddade sitt gevär, satte siktet på plats och siktade upp emot huset. "Du ", sade han, "jag tror jag klarar det på ett skott just nu."

Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37771 :lol: :lol: .. :wink:

Användarvisningsbild
masterchief  
#37775
"spindeln" skrev:kvinnor skaffar piercings, tatueringar föder barn, kejsarsnitt, gör fettsugningar,avlägsnar revben, häftar ihop magsäcken, gör bröstoperationer sprutar in silikon på alla möjliga ställen. Dom avlägsnar hår med pincett och varmt vax, plockar ögonbryn och tar hål i öronen... MEN SÅ FORT KUKEN NÄRMAR SIG RÖVEN, DÅ GÖR DET PLÖTSLIGT ONT!!!
:lol: :lol: :mrgreen:

Användarvisningsbild
Kenneth  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37785
matz skrev:..Stockholmare??..hela stockholm är fyllt av bla norrlänningar

Alla norrlänningar e ju inte friska så dom kan vi avvara 😈

Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37889 en ung kille från en liten by i norra lappland flyttade till stockholm . och gick till ett stort köpcentrum för att söka jobb, eftersom chefen tyckte killen verkar trevlig och framåt anställde han honom .

på kvällen efter första anställningsdan frågade chefen :
-hur många affärer har du gjort idag?

-en.

- bara en ? våra säljare brukar göra 20 ..30 affärer på en dag . hur mycket rörde sig sig affären om??

-2 342 747 kronor .

-oj det var inte illa !! vad sålde du då?

-först sålde jag en liten metkrok , sen sålde jag en mellanstor metkrok , därefter en stor metkrok, sen blev det ett metspö . när jag sedan frågade var han skulle fiska nånstans , sa han att han skulle åka till kusten . då sa jag att han skulle behöva en båt , så vi gick till båtavdelningen . jag sålde stora Baylinern med dubbla motorer . därefter visade det sig att hans lilla honda civic inte var stor nog att dra den stora båten , så jag tog med honom till bilavdelningen och sålde honom den där stora 4-hjulsdrivna cheva tahoen .

- så du menar att alltså att en kille kommer in för att köpa en metkrok och du lyckades sälja en båt och en bil till honom ???

- Nej han kom in för att köpa tamponger till sin fru, och då så jag att han kunde lika gärna åka och fiska eftersom helgen ändå var förstörd ..

Avatar Fallback
MasseyFerguson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37890 ASGARV :lol: :lol:

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).