Skojigt/Galet

bästa historien

3631 inlägg 997899 visningar 154 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: bästa historien

vajnis  
#476561 En kille på runt tolv år är ute och går i Amsterdams Red Light District.
Han släpar en död, tillplattad groda på ett rep efter sig.
Han stannar till vid en bordellen och säger till madamen: "Jag vill ha sex
med en av era flickor. Jag vet att jag är för ung, men jag har jättemycket pengar i fickan."
Kvinnan släpper in pojken och frågar: "Vilken flicka vill du ha?"
Pojken svarar: "Jag vill ha en med en riktigt äcklig könssjukdom!"
Madamen tillåter det inte gärna men och andra sidan har ju pojken
mycket pengar och säger därför: "Då skall du välja Nancy". Pojken
skyndar sig till Nancys rum, där han sätter på henne. Efter en
halvtimma kommer pojken ut, fortfarande släpandes på sin döda groda.
Madamen kan nu inte låta bli att fråga varför pojken ville ha
flickan med den äckliga könssjukdomen.
Pojken svarar: "Du förstår, när jag kommer hem om ett litet tag, så
kommer jag att vara ensam med barnvakten. Jag vet att hon tycker om
småpojkar, alltså vill hon ha sex. På det sättet får hon en läskig
könssjukdom av mig. När min pappa senare ikväll kör hem henne, gör han
säkert ett nummer med henne i baksätet, jag känner honom och han kommer
sedan att sätta på min mamma också. I morgon kommer sedan mamma att ha
sex på köksbordet med mjölkbudet.

Och det är den jäveln jag vill åt, för det var han som körde över min groda".

Elmia
Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#477249 Mannen kommer hem och visar stolt upp ett föremål.
- Titta vad jag har fått tag på, säger han. Jag tog den vid vägen.
Frun irriterat:
- Ställ den inte i sovrummet bara.
- Varför inte det då?
- Det är polisens fartkamera. Den tar bilder när det går för fort...

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#477716 Micke är på semester i exotiska Mexico och går in på en restaurang
för att få sig en matbit.
Mannen vid bordet intill äter någonting som ser härligt ut och doftar
underbart. Micke frågar kyparen vad det är.
- Det är tjurtestiklar från tjurfäktningen i morse, svarar kyparen, en sann delikatess.
Micke blir först alldeles stum, men sedan tänker han att det inte kan skada att smaka, så han beställer det.
- Beklagar, señor. Det är bara en tjurfäktning varje morgon så vi kan inte
servera mer än en portion om dagen. Men välkommen tillbaka imorgon kväll.
Nästa kväll är Micke på plats när restaurangen öppnar och han skyndar sig att beställa testiklarna innan någon annan hinner före.
Maten smakar enormt gott, men när han tagit några tuggor märker han att portionen på tallriken är mycket mindre än den han sett kvällen innan.
Han frågar kyparen hur det kommer sig.
Kyparen slår ut med händerna.
- Señor”, säger han, ibland vinner tjuren :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: bästa historien

Robertberg  
#478434 Jag hörde från en vän att det blir vintertid i helgen, klockorna ska flyttas. Kände att jag måste börja i god tid...
Har redan flyttat klockan från sovrummet till vardagsrummet o klockan från vardagsrummet till badrummet. Svårast var mikroklockan...nu är hela mikron i sovrummet o svår att använda. Gick allt rätt? Jag höll på en timme iallafall, det var...väl en timme man skulle flytta på klockorna? Är helt slut...
Det här känns så onödligt på något vis, varje år samma sak och hela vintern måste jag nu igen vänta på att få flytta tillbaka mikron till köket.
Nu blev jag lite orolig när jag läste i tidningen att vissa telefoner o datorer är självgående, undrar var jag hittar dom på söndag morgon när jag vaknar... :/
Hur är det med bilen då, den har ju också klocka? Ändrar den position själv under natten, var hittar jag bilen på söndag?
Vill bara dela med mig av detta, kom ihåg och börja i god tid och jag hoppas verkligen att allt går bra för dig med...

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#478438 Nedan kan bara inte ske i Sverige - ELLER :?:

Det var en norsk gammelgutt som äntligen hittat en pige. Nu var det ju bara det att han inte visste hur man gör för att komma till. Han ringde mor sin och frågade:
– Mor va gör jej, Marit vill nå mer än å bare kele och krames.
– Jo min gutt, när ni keler så tar du den allre hårdeste kroppsdelen du har og stopper in där hon kisser.
Senare på kvällen, 7 timmar senare, ringde Marit och var förtvivlad:
– Bestemor, va må jej göre? Peder har stoppet ner huvet i WC:n och kommer icke loss!

Användarvisningsbild

Re: bästa historien

Delsbo  
#478556 Har en renskrivning

Användarvisningsbild

Re: bästa historien

Delsbo  
#478557
Delsbo skrev:Har en renskrivning

av ett papper som fruns farfar sparat.. Dvs nu snackar vi 1910-1920 nånting..

"Annons ur daglig tidning

På grund av ägarinnans mans frånfälle utbjudes en utomordentlig vacker egendom till salu eller på arrende. Egendomen är 22 år gammal, väl underhållen, har fasad åt tvenne sidor och en ståtlig överbyggnad. För åtta år sedan anlades omkring egendomen en smärre buskhage som nu vuxit i frodighet och ymnighet så att lägenheten nu är ytterst bekväm och tilltalande. För sex år sedan när hennes man ett lyckligt ögonblick tog egendomen i besittning, var inifrån trång, men med genom att insätta en pelare av stor klassisk verkan blev den ytterst bekväm och tilltalande, så att den nu torde tillfredställa en ung mans högt drivna fodringar och smak. På framsidan om egendomen ligger en salthaltig källa som även kan göras fruktbärande efter en tid. Efter omkring nio månader torde egendomen ge ett överskott mångfaldigt större än insatsen. På baksidan av egendomen ligger en väl vald avstämplingsplats mellan två förtjusande kullar. Då det ligger i ägarinnans intresse att egendomen icke i ringaste mån må förfalla, önskar hon med de snaraste överlämna egendomen i en ung mans besittning vilken minst en gång i veckan helst ständigt tillser och brukar egendomen samt utför det arbete som egendomen nu saknar och är i så stort behov av.

Svar märkt ”Ensam”, denna tidnings redaktion "

Avatar Fallback

Re: bästa historien

isteskog  
#478566 Delsbo! Nu snackar vi kontaktannons ..... :lol:

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#478570 En helt perfekt egendom att börja odla på, skörden måste väl bli närodlat eller :?:

Användarvisningsbild

Re: bästa historien

Delsbo  
#478571 Ja det var bra hopknåpat ..

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#478634 Det var flickan från landet som sökt sig in till storstaden för att förutsättningslöst söka lyckan. Liksom så många andra misslyckades hon och snart var hon pank.
För att inte svälta började hon att sälja sig på gatan. Hon träffar sin första kund vid namn Janne och följer honom till hans hotell. Där görs vad som göras skall och sedan somnar båda.
När hon vaknar är hon ensam på rummet, men på nattygsbordet ligger några sedlar och längre bort vid dörren ligger en lapp. Hon reser sig upp, går bort mot dörren, tar upp lappen och börjar läsa.
I text har mannen av någon anledning sammanfattat deras natt tillsammans och avslutar sedan: ”Tack för inatt, min lilla stockros”.
Hon förstår inte vad han vad han menar med det, men tar pengarna och går. På vägen hem passerar hon biblioteket och kommer på att hon kan gå in och slå upp vad en stockros är. Hon går in och letar rätt på en bok om olika växter.
Tjejen slår upp ordet och läser: ”Stockros – gör sig utmärkt bakom uthus och lador, men totalt oduglig i sängar”…

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#478753 Mamma, mamma! Får jag säga mus?

-Nej Sven, absolut inte!

Mamma, mamma, det sitter en stor djä*la fladderfi*ta i taket.

Användarvisningsbild

Re: bästa historien

Kippen  
#479388 Två vesslor sitter på var sin barstol. En börjar förolämpa den andra. Han skriker: 
- Jag har haft sex med din mamma.
Hela baren tystnar, alla lyssnar och väntar för att se vad den andra vesslan ska göra. Den första skriker igen: 
- Jag har haft sex med din mamma!
Den andra svarar trött: 
- Gå hem farsan, du är full.

Användarvisningsbild

Re: bästa historien

ananders  
#481421 Det är bra när ens käresta önskar sig saker man själv har användning för. :???:

Kvinnfolk är märkliga att förstå.
Några dagar innan frugan fyllde år frågade jag:
-Vad önskar du i present?
-Gärna något runt med diamanter i, blev svaret.
-Självklart, svarade jag som inte är knusslig. Raskt iväg till affären och inhandlade presenten. Billigt blev det inte.
Födelsedagen kom och jag räckte över presenten till min förväntansfulla fru.
Med illa dold upphetsning öppnade hon paketet. Hon stirrade förvånat på innehållet och utbrast:
-Men...vad fan är det här?!
-En diamantklinga till vinkelslipen. Du önskade ju något runt med diamanter i!
Klingan sitter fortfarande fast i väggen bakom mitt huvud.
Åh jag fattar fortfarande ingenting.

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#481473 Fyra direktörer sitter på en restaurang och skryter över hur framgångsrika deras söner är.
- Min son är en duktig byggmästare, säger den första. Han är så rik att han nyligen byggde ett hus åt sin älskarinna.
- Min son är en duktig bilhandlare, säger den andra. Han är så rik att han nyligen skaffade en ny Mercedes till sin älskarinna.
- Min son är en duktig börsmäklare, säger den tredje. Han är så rik att han nyligen köpte en otrolig massa aktier till sin älskarinna.
- Jag vet inte om jag kan vara så stolt över min son, säger den fjärde. Han är bara en enkel frisör, och dessutom är han bög. Jag vet inte hur han bar sej åt, men nyligen fick han ett hus, en ny bil och en faslig mängd med aktier av sin älskare!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).