Skojigt/Galet

bästa historien

3631 inlägg 997248 visningar 154 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#473770 Araben Achmed kom till Sverige från Mellanöstern och det tog bara ett par månader innan han blev riktigt sjuk.
Han gick till dokter efter dokter men ingen kunde hjälpa honom. Till slut hittade han en Arabisk doktor som sa.
Ta denna hiink. Gåå in tel det andra rommet. Sket i hiink. Pissa på sket. Stoppa seen hyvet i hiink. Andas in ångan i 10 minuter.
Achmed gjorde det och när han kom tillbaka till doktorn sa han.
Det fynkade och jak måhr braa. Vat vara felen på maj.
Doktorn: Do hade hemlängtan

Elmia
Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#473772 Det var den rödhåriga oanständiga flickan som hade tatuerat Gorbatjov på insidan av ena låret och Reagan på den andra sidan. Kände kunden igen någon av dem skulle han få det gratis hade hon bestämt.
Den första hon träffade på var en ryss och hon frågade:
- Känner du igen någon av dessa?
- Ja, svarade ryssen, den där måste vara Gorbatjov.
Det var rätt och han fick ett nummer gratis. Näste hon stötte på var en amerikan och hon frågade:
- Känner du igen någon av dessa?
- Ja, svarade amerikanen, den där måste vara Reagan.
Det var också rätt och han fick ett gratis. Den hon stötte på därefter var tysk och hon slängde upp sig som vanligt och frågade:
- Känner du igen någon av dessa?
- De på sidorna känner jag inte igen, sa tysken, men den rödhårige med stora läppar i mitten, måste vara Boris Becker..!

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#473776 De var alldeles ensamma i rummet, hon vara bara sjutton och han minst femtio. Hon visste att hon inte kunde komma undan. Han böjde sig fram över henne. Hon sa med darr på rösten:
- Kommer det att göra ont?
- Men snälla du, försök att koppla av, du vet ju att det måste ske.
Hon stönade till — men då hade tandläkaren redan dragit ut den trasiga tanden!

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#473778 Det var tre pojkar som stod på en stor parkering och blickade ut över bilarna. En var sju år, en var sex år och den yngste var fem år. På parkeringen stod en Ferrari och en Porsche bredvid varandra.
"När jag blir stor", sa sjuåringen, "då ska jag bli direktör, för de tjänar en jävla massa pengar och då ska jag köpa en sån där Ferreri som står där."
"När jag blir stor", sa sexåringen, "så ska jag bli börshaj, för de tjänar jättemycket pengar och så skall jag köpa en sån där Porsche som står där."
Femåringen stod alldeles tyst och då frågade sjuåringen honom vad han skulle bli när han blev stor.
"Jag skall bli prostituerad", sa femåringen.
"Vad är det?" undrade de båda andra.
"Jag vet inte riktigt", svarade femåringen, "men min syster är det och hon äger både Ferrarin och Porschen."

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#474299 Adam hade levt ett tag i paradiset när han en dag frågade gud om han inte kunde få något sällskap.
det var bra att du tog upp ämnet sade gud, jag har nämligen funderat på detta, och kommit fram till att jag skall ge dig en alldeles underbar livspartner. en kvinna! hon kommer vara dig till behag, laga mat, lyda din minsta vink och faktiskt veta vad du önskar innan du ens själv vet det...
men det har ett pris...
jasså, vad då?
det kommer kosta dig en arm och ett ben.
jaha, säger Adam och efter att ha funderat lite frågar han, vad får man för ett revben?

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#474300 Likhet?
- Vad är det för likhet mellan kvinnor och kondomer?
- Ingen aning?
- Dom är antingen runt din penis eller i plånboken...

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#474301 En man gick till doktorn:
- Min fru är så slapp därnere att det inte är skönt att ha sex längre. Finns det något vi kan göra åt det?
- Nja, sa doktorn. Vi brukar rekommendera muskel övningar men är det alltför slappt så kan man operera.
- Jaha, vad kostar det?
- 30-40 000 Kr
-Nä fy fan, det har vi inte råd med, sa mannen. Snälla doktorn, finns det inget billigare sätt så att jag och min fru kan ha skönt i sängen igen?
- Det finns ju en sak till, sa doktorn. Men vissa tycker det är fel att vi rekommenderar det, men har ni provat att ha sex i det andra hålet?
- Herregud, utbrast mannen. är du inte klok doktorn, då kan hon ju bli gravid! :oops:

Avatar Fallback

Re: bästa historien

vajnis  
#474557 Varför jag har skiljt mig? Jo, i förra veckan fyllde jag år. Min fru
gratulerade inte mig på morgonen. Och mina föräldrar verkade ha glömt
bort min födelsedag och mina barn likaså. Jag åkte till jobbet och mina
kollegor gratulerade mig inte heller. När jag klev in på mitt kontor sa
min sekreterare, "Grattis på födelsedagen, chefen!" Jag rördes nästan
till tårar av hennes omtänksamhet. Hon bad mig gå ut och äta lunch med
henne och efter lunchen bjöd hon hem mig till hennes lägenhet. Vi gick
dit och hon sa, "Jag måste bara gå in i sovrummet en stund." Okej, sa
jag. Fem minuter senare kommer hon ut med en födelsedagstårta, följd av
min fru, mina föräldrar, mina barn, mina vänner och kollegor och alla sa
samtidigt, "GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!"
Och där satt jag på hennes soffa... naken.
Senast redigerad av vajnis sön 01 okt 2017, 02:56, redigerad totalt 1 gång.

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#474583 En kväll tog en 19-årig tjej med sin pojkvän hem. Precis när de ska pussa varandra god natt vid ytterdörren börjar killen känna sig lite pilsk. Med en stor portion självförtroende lutar han sin hand mot ytterväggen och säger leendes:
– Älskling, kan du inte ge mig en avsugning?
Tjejen svarar skräckslaget:
– Är du galen?! Inte här! Mina föräldrar skulle kunna komma på oss!
Killen svarar:
– Äh, kom igen – vem skulle komma på oss så här sent på kvällen?
– Nej, det går inte. Kan du föreställa dig hur pinsamt det skulle vara om vi ”åkte dit”?
– Men alla sover, inte en chans att de märker!
– Det är alldeles för riskabelt, insisterar tjejen.
Killen är nu kåt som ett djur:
– Snälla! Jag älskar dig så mycket!
– Nej, nej, nej! Jag älskar dig också, men jag kan bara inte göra det här!
– Snälla, fortsätter killen.
– Nej, inte en chans!
– Jag ber dig…
Helt plötsligt tänds lampan i hallen och flickans lillasyster öppnar ytterdörren iklädd pyjamas. Med en sömndrucken röst säger hon:
– Pappa säger att du ska ge med dig och ge honom en avsugning. Annars kan mamma göra det. Eller om det blir nödvändigt, säger pappa, så kan han komma ner och göra det själv. Men för Guds skull säg till den jäveln att ta bort sin hand från porttelefonen!

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#474654 Adam hade levt ett tag i paradiset när han en dag frågade gud om han inte kunde få något sällskap.
det var bra att du tog upp ämnet sade gud, jag har nämligen funderat på detta, och kommit fram till att jag skall ge dig en alldeles underbar livspartner. en kvinna! hon kommer vara dig till behag, laga mat, lyda din minsta vink och faktiskt veta vad du önskar innan du ens själv vet det...
men det har ett pris...
jasså, vad då?
det kommer kosta dig en arm och ett ben.
jaha, säger Adam och efter att ha funderat lite frågar han, vad får man för ett revben?

Avatar Fallback

Re: bästa historien

vajnis  
#474790 Chefen säger till sin sekreterate, "Jag vill ha sex med dig. Jag kommer
att göra det mycket snabbt. Jag kastar 1000 spänn på golvet och medan du
böjer dig ner för att plocka upp pengarna hinner jag bli klar."
Hon tänkte en stund och sen ringde hon sin pojkvän.
Han sa, "Säg att du vill ha 2000 och plocka upp pengarna jättefort, han
kommer inte ens ha hunnit dra ner sina byxor." Hon och chefen kommer
överens om 2000. En halvtimme går och pojkvännen ringer sin flickvän och
undrar, "Vad hände?"
Hon svarar, "Den jäveln betalar i MYNT! Jag har massor av mynt kvar att
plocka och han pippar mig hela tiden!"

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#474796 En ungt kärlekspar parkerade på en liten mörk gata, när saker och ting började bli något passionerade.
Det blir verkligen heta känslor i bilen, och de lägger inte någon uppmärksamhet till vad som händer utanför bilen.
En polis knackar plötsligt på bilrutan. Polisen sa:
- Visste ni att det är böter på att ha sex offentligt? frågade han paret.
Det unga paret är generade och bad om ursäkt.
-Jo, sade han, jag måste skriva en böteslapp. Så polisen skrev boten och påminde dem att nästa gång att inte göra det offentligt.
Efter att fått kläder på sig, frågar flickvännen vad polisen skrev på boten.
Pojkvännen svarade... - 69 på en 30 sträcka...

Avatar Fallback

Re: bästa historien

tallen100  
#474935 En blondin kommer in i en sexbutik och vill köpa två knippen persilja.
Expediten svarar- vi säljer inte persilja, det här är ju en sexbutik.
Jamen varför säljer ni dill då? :roll:

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#475100 På ett höghusbygge i Berlin jobbade bl.a en italienare, en mexican och en norrman. De höll till på de översta våningarna och var väl försörjda med material, verktyg och hade även med sig dagens behov av kaffe och käk.
En dag utbrister italienaren när han har öppnat sin matlåda:
- Fy fan, pizza idag igen! Är det pizza i matlådan i morgon också då hoppar jag ner!
Mexicanen öppnar sin burk:
- Helvete ! Tacos för hundrade dan i rad! Jag, säger som Du, är det tacos i morgon också så hoppar jag med!
Norrmannen öppnar sin lunchpaket och suckar:
-Torskrom på smörgåsen idag igen! Jag håller med Er, är det ingen ändring i morgon så hoppar jag med.
Dagen därpå, lunchdags:
Italienaren kollar innehållet i sin låda. Pizza !
Han slänger lådan och hoppar efter.
Mexicanen gläntar på locket: Tacos!
Hoppar direkt!
Norrmannen viker upp sitt smörgåspaket:
Torskromssmörgås!
Han följer de andra två in i evigheten.
Vid begravningen veckan därpå sitter tre änkor och småpratar.
- Jag begriper inte att han inte sa nåt, jag trodde ju att han alltid
ville ha sin pizza, suckade italienskan.
- Samma här,sa mexicanskan,han hade ju fått vad han ville i stället för tacos om han bara hade sagt ett ljud
- Ja, jag fattar ingenting,sa norskan, han gjorde ju alltid sina smörgåsar själv. :?:

Avatar Fallback

Re: bästa historien

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#475117 Gå hinsides å legg deg !

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).