Skojigt/Galet

bästa historien

3631 inlägg 997998 visningar 154 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#551300 Frun i huset hade alltid velat ha en papegoja. Så en dag när hon gick förbi zoo fick hon se en som var till salu och billig var den också. Hon gick in och frågade varför den var så billig. Expediten sa då att den hade bott på en bordell och kunde vara lite fräck i munnen ibland. Frun tänkte att så faligt kan det väl ändå inte vara, så hon köpte den. Väl hemma så frågar papegojan frun...
- Är det du som är den nya bordellmamman?
Varpå frun skrattar och tänker att det där var väl inte så farligt. När sen dottern kommer hem från skolan, så frågar papegojan henne...
- Jobbar du här också? Dottern blir förvånad och mamman säger att den har bott på en bordell.
När sen den äkta mannen kliver innanför dörren utbrister papegojan...Nejmen tjena Kjelle

Elmia
Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#551307 Jonte och Anton hyrde varje år en stuga uppe i fjällvärlden. Det var inte så där väldigt populärt bland fruarna.
Ett år beslöt sig i alla fall Jonte och Arnes fruar att överraska gubbarna, reste upp till vildmarken och närmade sig smygande stugan.
Det var då det dök upp en lappgubbe som la fingrarna över läpparna och viskade:

- Akta er flickor så ni inte syns. Dom har fruarna med sig i år.

Användarvisningsbild

Re: bästa historien

JensSkoog  
#551765 "Nej, jag undrar om jag ska skilja mig från fruntimmeret, hon
har inte pratat till mig på fyra månader", sade Johan.

"Tänk dig nu noga om innan du gör det", sade
Bosse, "Sådana fruntimmer är det svårt att hitta"

Användarvisningsbild

Re: bästa historien

Sne4  
#551960 Dagens sanna - och inte fullt så rolig för mig...:
Jag till den 9-åriga flickan på besök: Bären på busken där borta är giftiga, du får inte smaka på dem. Snabbt svar: Det är de inte alls det!!! Jag har redan smakat på dem! Men de smakar blä och är inte goda!

Begriper fortfarande inte hur hon hann ta sig till en av de få buskarna med skogsolvon på hela fastigheten... (inte mycket mer med bär denna tid på året)

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#552448 Ännu en sann "historia"

Det stod en 15-åring med en cigarett i handen och tankade moppen på macken. Då sticker kassabiträdet ut huvudet och skriker.
- Släck cigaretten, det är ju för fan livsfarligt!!!
- Jag vet. Men jag drar inte halsbloss!

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#553282 Vad gör kvinnan när hon biter i något hårt och samtidigt blir blöt mellan benen :?:


Vänt vinglaset upp och ned :grin:

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#553283 Läraren.
- Stefan, kan du förklara detta.
- Du har samma fel i ditt matteprov som din bänkkamrat?
- Vi har samma lärare.

Avatar Fallback

Re: bästa historien

Hema  
#553462 -Du är som en mattebok.
-Va?
-Du är full av problem...

Avatar Fallback

Re: bästa historien

MDin  
#553583 Gumman gillade inte att gubben snusade när han lagt sig, han tog ur prillan, lade den på sängborden å somnade. När gubben vaknade tog han prillan å stoppade in den under läppen igen. Gumman tyckte det var lite äckligt å tänkte efter hur hon skulle få honom att sluta med tilltaget. En natt kom hon på det. När gubben somnat tog hon prillan å stoppade upp den i rumpan och lagom innan gubben vaknade lade hon tillbaka den på sängborden. Gubben vaknade, in med prillan under läppen, å tyckte att det inte smakade som förr. Det gick ett par veckor med samma ritual varje natt. Då bestämde sig gubben sluta snusa å gjorde det, men se det kunde inte Gumman[emoji23]

Användarvisningsbild

Re: bästa historien

JensSkoog  
#554637 Grismorsan och ungarna var på väg till vattnet, då en av dom små
slängde ur sig: "Vafför f..n ska vi på utflykt dit idag ochså?

Då vände morsan sig och retade honom; "Tyst, din tok, om din farsa hörde
dig språka så, skulle han vänd sig i frysen" :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: bästa historien

JensSkoog  
#554638 Gamla Gösta hamnade på alderdomhemmet, och andra dan han
var där beställde han en butelj rött vin till middagen.

"Skriv den på rummet", sa han, "så betalar
jag när jag lämnar det"

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#555487 Härom dagen såg jag 2 kvinnor som bråkade om den sista sittplatsen på bussen. Det hela började urarta sig till ett riktigt slagsmål, men busschauffören visste råd. Han ropade till kvinnorna:
- Nu får ni sluta med det där! Låt den fula få platsen!

Kvinnorna var tysta och stod upp resten av bussresan....

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#555969 En äldre man var hos doktorn och blev undersökt noggrant.
Sedan frågade doktorn honom:
- När hade du sex senast?
Han bad att få låna telefonen och ringde hem.
Hans fru lyfte på luren och mannen sa genast:
- Hej, när hade vi sex senast?
Det blev tyst en stund... Sedan frågade frun:
- Vem är det som ringer?.....

Avatar Fallback

Re: bästa historien

tallen100  
#556190 Vad är farligare än öl i fjällen?
Det är La-vin?. :wink:

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#556715 Strömavbrott i Oslo idag, 342 människor satt fast i rulltrappa 2 tim 36 min.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).