Skojigt/Galet

Roliga anekdoter, citat etc!

189 inlägg 121397 visningar 38 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Roliga anekdoter, citat etc!

Blivande snickare  
#184324 Varför ska man ha sixpack när det ryms mer i en tunna 8)

Elmia
Avatar Fallback

Re: Roliga anekdoter, citat etc!

Tosca  
#184326 Svårt att få in tunnan i kylen?

Användarvisningsbild

Re: Roliga anekdoter, citat etc!

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#184327 Fixa ett kylrum åt tunnan, vet ja!
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Roliga anekdoter, citat etc!

Blivande snickare  
#184329
Tosca skrev:Svårt att få in tunnan i kylen?

Tunnan på magen behöver inte kylas :lol:

Avatar Fallback

Re: Roliga anekdoter, citat etc!

Tosca  
#184330 Nä, den kanske inte är så het från början heller förstås...

Användarvisningsbild

Re: Roliga anekdoter, citat etc!

santatorp  
#184334 En kompis i gbg sa detta på ett ikea varuhus..

Han stod och kände på lammskinnen och säger med hög röst...
Mia e detta verkligen labrador...

Avatar Fallback

Re: Roliga anekdoter, citat etc!

Storken  
#188770 Detta hände en kompis till mig för några år sen...
Han och hans klasskompisar gick runt inne Kalmar när min kompis plötsligt får se
en kille på andra sidan ett övergångsställe.
Den killen hade tidigare helskägg och min kompis utbrister,utan att tänka på vad han säger: Fan vad stor den blev när den blev rakad !
Hela gänget vek sig av skratt, och sekunden senare kommer det en dam och klipper till Grävling,som han kallas, med handväskan i skallen; Fy,vad pervers du är !!

Grävling tar sig om huvet och säger: Vad fan, det var väl inte jag som var pervers, det var ju kärringjäveln !!

Användarvisningsbild

Re: Roliga anekdoter, citat etc!

hayabusa 08  
#229897 Jag hade för länge sedan en t-shirt från tidningen Bike, med texten.

" För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och galen"

Användarvisningsbild

Re: Roliga anekdoter, citat etc!

totte  
#229912 Ja så är det nog. Ung och galen var jag en gång i tiden. Nu är jag inte ung längre.

Användarvisningsbild

Re: Roliga anekdoter, citat etc!

JensSkoog  
#229935
masterchief skrev:Det man inte vet om, det har man inte ont av......


På små stellen, åtminstone der jag var liten grabb var det vel hellre: Det man inte vet, har man ont av!

Användarvisningsbild

Re: Roliga anekdoter, citat etc!

JensSkoog  
#229937 Roger kom på jobbet mandags med blått øga. "Har varit i kyrkan", forklarade han! "Kyrkan", sa kompiserna, "der slår man ju inte". "Jo, ser du", sa Roger. "Jag satt bak ett digert fruntimmer, och nær vi reste oss så jag at kjolen hennes satt fast inne i rumpsprickan. Jag drog den ut, och da vende hon och slog."

Senn gick det en vecka, och Roger kom på jobbet med nytt blått øga. Kompiserna skrattade och sa: "Har du inte lært å inte dra kjolen ur rumpspricken på tjocke fruntimmer!"

"Var nog inte slik", sa Roger. "Visserligen satt jag bak samme kvinnan, och kjolen var som sist, och så drog min sidmann den ut, men jag visste hur hon ville ha det, jag, så jag dytade den på plats igjen!"

Användarvisningsbild

Re: Roliga anekdoter, citat etc!

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#229955 Den var bra!

Avatar Fallback

Re: Roliga anekdoter, citat etc!

Blivande snickare  
#230047 =)) =)) =))

Avatar Fallback

Re: Roliga anekdoter, citat etc!

tallen100  
#230094 En man kommer in på en pub, han ser att servitrisen är en vacker å sexig kvinna. Han går fram å beställer en öl och börjar prata med henne, efter ett tag säger han, jag slår vad om en hundring att jag kan hålla ett öga på ölen medans jag går å kissar, servitrisen säger, okey det tror jag inte du kan, han tar ut ett emaljöga å lägger bredvid ölen och går och gör sitt behov. Sedan säjer han, jag slår vad om en hundring till att jag kan bita mej i örat, kvinnan sätter imot, han tar ut sina löständer och biter sej i örat. Nu sa mannen, nu får du chans att vinna tillbaka dina två hundra, jag slår vad om att jag kan älska med dej utan att du känner något, kvinnan funderar men beslutar sej för att sätta imot. Dom går in bakom baren, han lyfter på kjolen å sätter igång, kvinnan börjar fnittra jag känner dej visst säger hon. Mannen säger, jaja ibland vinner man å ibland förlorar man.

Användarvisningsbild

Re: Roliga anekdoter, citat etc!

JensSkoog  
#237793 Min son har köpt sig lägenhet efter en avliden gubbe, och fortfarande kommer det post til gammla farbrorn. Pojken tok posten med sig til postkontoret och lemnade inn dom och forklarade att gubben dött i maj. Då svarade flickan i fösnstret: "Och har du koll om hans nya adress?"

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).