Skojigt/Galet

små saker du stör dig på!

2888 inlägg 349083 visningar 138 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Kse  
#563818
vinterrojarn skrev:
Kse skrev:När den lilla plåtflärpen på Corned beef burken går av och man blir utan lunch. 🙁



Japp eller på ölen..... :((

Fördelen med öl är att man alltid har en till.
😁

Elmia
Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Avslutat-02  
#563819
Kse skrev:
vinterrojarn skrev:
Kse skrev:När den lilla plåtflärpen på Corned beef burken går av och man blir utan lunch. 🙁



Japp eller på ölen..... :((

Fördelen med öl är att man alltid har en till.
😁


Ja eller 23.....🤔🤔

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Kse  
#563820
Nyborg skrev:Finns väl alternativa sätt att öppna på, kan ju inte bara lämna den burken...??? 😱 😀 😀 😀

Nä jag får fan ta tag i det på måndag.

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Kse  
#563821
vinterrojarn skrev:
Kse skrev:När den lilla plåtflärpen på Corned beef burken går av och man blir utan lunch. 🙁



Japp eller på ölen..... :((

Fördelen med öl är att man alltid har en till.
😁[/quote]

Ja eller 23.....🤔🤔[/quote]
Xakt.😂

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Avslutat-02  
#563822 Hård nöt att knäcka.....

Dynamit kanske🤔

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Avslutat-02  
#563823 Fast jag undrar ja om inte jag har råttor i kylskåpet, för det fattas öl tycker ja....
😱😱

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Nyborg  
#563827 Hos dig också? 😉 😢 😤 😀 👍

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Avslutat-02  
#563830 Blir nog råttfälla hädanefter, för det kan ju inte vara denne husmus🤔🤔

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Avslutat-02  
#563833
Nyborg skrev:Hos dig också? 😉 😢 😤 😀 👍


Skönt att man inte är själv om detta.....

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

anersimyra  
#563835 Jag kan ju alltid berätta vad en mässjänta som jag känner hittade i en burk corned beef så kan jag garantera att burken blir lämnad i fred..🤮🤮🤮🤮 :lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Avslutat-02  
#563842 Bea sås på påse.... 😡

Hemmagjord ska det va... :-bd

Står man och grillade kött, så kommer frun ut med detta...... Tur att man älskar henne.. ...

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

JohannesG  
#565010 Igår när jag svängt av E20 med traktorn kommer en personbil med släp bakom och ska absolut köra om, en långsam omkörning dessutom. Efter genomförd omkörning ligger denne precis framför i närmare 4km tills jag svänger av vägen. Såg ingen anledning till att den körde sakta, undrar om han bara ville retas. På fin asfalterad 70väg ska man inte behöva släppa på gasen med traktor för att det ligger en personbil framför. Hur tänker folk egentligen?

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

jannee  
#565012 Sådan är vardagen för lastbilschaufförer, om du/ni bara visste hur många p-bilister som endast är ute för att djävlas.
You tube har klipp på många sådana och då inte bara i Sverige.
Ex, kör man 80 på en 90 väg blir man omkörd och sedan lägger sig p-bilen i 80, efter p-bilens mätare = att det knappt går i 75.
Av den orsaken gäller det att ALLTID köra i 90 oberoende om det står 80 eller 90 på vägskyltarna.
personbilisterna måste då köra väldigt för fort för att hinna ikapp och om en lastbil (tror de) :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

plax  
#565015 När man lägger sig några meter bakom med lastbil eller traktor brukar de flesta förstå 😉 har man frontlastare på traktorn och börjar höja den blir det garanterat fart 😀 😀

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

ananders  
#565921 En granne har anlagt en ny infiltrationsbädd och i samband med det har han definitivt tagit bort en gränsmarkering och eventuellt så ligger den sista metern av bädden på våran sida om gränsen.
Blir väl till att knacka på där på söndag morgon.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).