Skojigt/Galet

små saker du stör dig på!

2888 inlägg 348830 visningar 138 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

ananders  
#420356
Vedmaskin skrev:
ananders skrev:På personer som stannar mitt i ingångar till affärer och gallerior och börjar samtala med någon bekant 😈 .


I rusningen typ fredag eftermiddag i den lokala matbutiken. Då varenda byfåne ska blarra med kassapersonalen. 😡


Där har jag möjlighet att köra med självscaning så det slipper jag. :grin:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#420371
ananders skrev:
Vedmaskin skrev:
ananders skrev:På personer som stannar mitt i ingångar till affärer och gallerior och börjar samtala med någon bekant 😈 .


I rusningen typ fredag eftermiddag i den lokala matbutiken. Då varenda byfåne ska blarra med kassapersonalen. 😡


Där har jag möjlighet att köra med självscaning så det slipper jag. :grin:


Den möjligheten finns inte här. :sad:

Men där jag handlar inne i stan så finns det. Det är fina grejer det. :smile:

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Plassarn  
#421066
gnisten83 skrev:Fakturor med typ 10-14 dagar till dom förfaller som kommer i början av månaden...


Alltid lika skoj...

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

ananders  
#422432 Att man har så dålig täckning på mobilen i skogen att man inte kan läsa på skogsforum på rasterna.
Fast kollegan är ju glad förstås då jag blir mer social med honom då.

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Blivande snickare  
#422433
ananders skrev:Att man har så dålig täckning på mobilen i skogen att man inte kan läsa på skogsforum på rasterna.
Fast kollegan är ju glad förstås då jag blir mer social med honom då.

+1 på den. Fast jag har aldrig nån kollega i skogen..

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

tallen100  
#422441 passa på å njut av naturen istället, forat finns när ni kommer hem :wink:

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

ananders  
#422447
tallen100 skrev:passa på å njut av naturen istället, forat finns när ni kommer hem :wink:


Just nu har vi en tät och mörk granungskog utanför fönstret så det är inte så spännande att titta på dag efter dag. :roll:
Men på måndag blir det nog en ny och förhoppningsvis bättre vy 8)

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

tallen100  
#422450
ananders skrev:
Just nu har vi en tät och mörk granungskog utanför fönstret så det är inte så spännande att titta på dag efter dag. :roll:

Jävla natur! :lol:

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

JörgenO  
#427543 Jag vill förtydliga att jag inte ännu stör mig så mycket men nu när jag vet om det så känns det bara jobbigt. Från Aftonbladet:

Den nya hen-toan vid Ångströmslaboratoriet i Uppsala invigdes så sent som i onsdags. Nu får inrättningen hård kritik av studenter aktiva i partiet Feministiskt Initiativ, rapporterar Upsala Nya Tidning. Kritiken gäller bland annat att toan erbjuder mensskydd, helkroppsspegel och nagellack, men främst för att toan sägs manifestera motsatsen till manlighet som icke-binär. Kritikerna menar med det att initiativtagarna till hen-toan inte ska ha förstått vad icke-binär är.
– Som att en skulle behöva ha rekvisita för att vara hen, det är otroligt problematiskt och kränkande för de som är icke-binära. Som att icke-binär är något en kan ta på och av, säger en företrädare för FI-studenterna till tidningen.

http://www.aftonbladet.se/lokala-nyheter/z2nWK@ablokal

Det känns skönt att jag tog mina examen i Lund :geek:

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

svenssons  
#427548 Idioter som skjuter fyrverkeri så mina kor, som är skotträdda blir rädda. Vi har förlorat 3 kalvar på 9 år tack vare att folk inte förstår hur fruktansvärt dumt det är med raketer och smällare.

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Vardon  
#427564
svenssons skrev:Idioter som skjuter fyrverkeri så mina kor, som är skotträdda blir r*ädda. Vi har förlorat 3 kalvar på 9 år tack vare att folk inte förstår hur fruktansvärt dumt det är med raketer och smällare.


Glad vi frågade grannen med kor innan vi köpte, ännu gladare att det inte köptes sen. Mest att elda upp pengar tycker jag, behövs så mycket om det ska bli bra.

Tråkigt för er dock, de lär snart bli förbjudna eftersom det senaste nöjet är att skjuta på varandra, barn, andra förbipasserande och framförallt poliser.

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

svenssons  
#427574
Vardon skrev:
svenssons skrev:Idioter som skjuter fyrverkeri så mina kor, som är skotträdda blir r*ädda. Vi har förlorat 3 kalvar på 9 år tack vare att folk inte förstår hur fruktansvärt dumt det är med raketer och smällare.


Glad vi frågade grannen med kor innan vi köpte, ännu gladare att det inte köptes sen. Mest att elda upp pengar tycker jag, behövs så mycket om det ska bli bra.

Tråkigt för er dock, de lär snart bli förbjudna eftersom det senaste nöjet är att skjuta på varandra, barn, andra förbipasserande och framförallt poliser.

Bra Vardon!! Om alla gjorde som du/er så skulle nyår för mig vara som nyår för de flesta andra. Istället för ute i lösdriften med djuren så kunde jag ju fira med fru och barn men jag vågar inte riskera nåt längre så runt 22 ikväll så går spelarn igång med dansband för det blir lugnare än med hårdrock[emoji1]
Sen får jag sitta där till runt ett tiden i natt.

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

JensSkoog  
#428755
1483738947_sma_saker_jag_stoermig_pa_06_01_17.jpg


Varför i helsike ska det finnas så många olika av dom här 😡

Undrar hur mycket tid jag har kastat bort på att söka den rätta när
kamera, fån eller videokamera ska kopplas till dator eller laddare

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Blivande snickare  
#428756 När drinken man köpte kom in kostade 3 euro å efter 15 minuter kostar samma 7. Å så blkr bartenderinnan (heter det så? :D ) sur för att man ger en femma :lol:

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

svampbob  
#428758 Jag bokade just flygbiljetter med Norwegian. Bekräftelse via sms kostade tio kr extra så det valde jag inte och inte heller plats för 79 kr extra. När jag så ska betala så kostar alla sätt extra utom Norwegians eget kort så där fick dom stjäla en slant. Så stör mig väldigt även om det är skitpengar i det hela.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).