Skojigt/Galet

små saker du stör dig på!

2889 inlägg 349706 visningar 138 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Avslutat-02  
#562218
Danskar´n skrev:
vinterrojarn skrev:Ja eller lägger sig i en myrstack, det är ju synd om dem myrstackarna......

Ramlade rakt ner i en sådan i dag...
Ingen höjdare kan jag lova...
De bet på ställen jag inte visste att jag hade .. och sen i duschen, uhh va det sved....


Jamen kära nån...hur kan man lägga sig i en myrstack??? är det kanske nåt sexuellt? :-o man hör ju så mycket... :d =)) =)) =))



Njjaa, jag snubblade på en röjstam och kom springandes tappade balansen och vips så låg jag i en myrstack.....

Åhh fy va de där små jävlarna sprang runt på mig och bet.


Men det är klart så mycket som en annan gör illa sig så kanske det ligger lite sex bakom....🤔🤔🤔😂😂😂🤣

Elmia
Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Danskar´n  
#562222 Det finns ett fint ord för sånt beteende...kommer inte på det just nu - 😱

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Avslutat-02  
#562223
Danskar´n skrev:Det finns ett fint ord för sånt beteende...kommer inte på det just nu - 😱

Skogsälskare.....kanske... :-bd :-bd =))

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Danskar´n  
#562231
vinterrojarn skrev:
Danskar´n skrev:Det finns ett fint ord för sånt beteende...kommer inte på det just nu - 😱

Skogsälskare.....kanske... :-bd :-bd =))


Är ganska säker på att det inte va det ordet - men okay - jag köper detta... kärlek kan ju vara smärtsam - har jag hört... :-ss
men du...se till att få ut alla myrorna ur brallorna innan "ligg-dags"... =)) =)) =))
trevlig dag alla... 8)

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Avslutat-02  
#562233 Ska ju ut igen så, vi får väl se.
Kanske var så skönt att jag lägger mig igen....

Trevlig dag..... 🤗

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Avslutat-02  
#562470 Att få skit när man försöker att vara hjälpsam.

Är vanligt och otroligt tröttsamt.

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Danskar´n  
#562476
vinterrojarn skrev:Att få skit när man försöker att vara hjälpsam.

Är vanligt och otroligt tröttsamt.



Men du... så är "vi mäniskor" - djupt inuti finns en skitstövel i de flesta av oss - tyvärr. I dom "goda gamla dagarna", fanns fortfarande lite "anständighet" och moral, men eftersom tillvaron blivit mer o mer stressig o krävande, försvinner dessa egenskaper, eftersom fler o fler av oss hoppar in i "dansen omkring guldkalven" o bara tänker på att kratta pengar ihop, oavsett hur o vem vi trampar på.
Det finns ett fåtal "orntliga folk", som du o jag, som inte kan låta bli att hjälpa o vara snälla...o vi får skit! Så är det o så vill det alltid vara - tyvärr. Men vi håller i, för vi känner oss bra av att göra vad vi gör.

Jag ber om ursäkt för denna kraftiga morgon-meny´n...hoppas inte att någon kvävs... =)) =))
Ha en skit bra dag...solen skiner allenfalls...tjulahop tjulahej... \:d/ \:d/

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Avslutat-02  
#562478
Danskar´n skrev:
vinterrojarn skrev:Att få skit när man försöker att vara hjälpsam.

Är vanligt och otroligt tröttsamt.



Men du... så är "vi mäniskor" - djupt inuti finns en skitstövel i de flesta av oss - tyvärr. I dom "goda gamla dagarna", fanns fortfarande lite "anständighet" och moral, men eftersom tillvaron blivit mer o mer stressig o krävande, försvinner dessa egenskaper, eftersom fler o fler av oss hoppar in i "dansen omkring guldkalven" o bara tänker på att kratta pengar ihop, oavsett hur o vem vi trampar på.
Det finns ett fåtal "orntliga folk", som du o jag, som inte kan låta bli att hjälpa o vara snälla...o vi får skit! Så är det o så vill det alltid vara - tyvärr. Men vi håller i, för vi känner oss bra av att göra vad vi gör.

Jag ber om ursäkt för denna kraftiga morgon-meny´n...hoppas inte att någon kvävs... =)) =))
Ha en skit bra dag...solen skiner allenfalls...tjulahop tjulahej... \:d/ \:d/


Godmorgon min vän och alla andra vänner.

Ha en bra dag, fick ett samtal igår från min bror, tydligen hade jag ett problem med hans bil, vilket jag inte har utan HAN har det, bromsarna och bromsskiva, och hjulbyte...... 52 år och kan fortfarande inte byta hjul.....han kan inte beställa delar själv och hämta, igår fick han våran gamle far att hämta ett hjul på lagning fast han skulle förbi idag ........ Jävla as.....@####&&#$!!&$@#$$#.

Ha en bra dag, min är mest bara skit.
😡

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Danskar´n  
#562479 God morgon till dig med. Kan tänka det är svårt med familj som är så "utnyttjande"...är du säker på att ...nähä...ska inte anklaga någon för "vänstring"... 😉

Men det finns alltid lite "lindring" för dig...myrstacken, kompis - myrstacken... 😀 😀 😀 😀

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Avslutat-02  
#562488 Ja jag kanske ska lägga mig där igen, de tog ju emot så hjärtligt....


Usch va det ryser i kroppen......


:-bd :-bd

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Avslutat-02  
#562598 Jahopp,,, ja då hjälpte man sin bror då med hans jävla bil......

Va tror ni jag fick för detta???

Jo det ska jag tala om ett brustet ögonbryn.......

Fanskapet släppte en bromskloss i huvudet på mig, när jag tittade upp, från en halv meters höjd,,,,,, jaja va tror ni frun gjorde när hon såg att blodet rann?

Jo fick panik och ringde naturligtvis ambulans....
Fan att man alltid ska ha idioter runt sig.

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

anersimyra  
#562609
1555618026_a3521ee0-5a97-4e39-ace2-491186a025ff.jpeg
. Att inte tänka efter mer än en gång är störande. En ekolodsgivare ska INTE monteras alltför nära en steglist då luftbubblor från fören transporteras akterut utefter dessa. Monterar man ekolodssändaren alltför nära så får man störningar på ekolodsbilden. På bilden ser man dock att jag får sändaren placerad på så sätt att steglisten hamnar i stort sett i mitten på sändaren.. :(( fan..faaaaan..så jävla klantigt.. :ymparty: :-bd

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Skogsvaktaren  
#562679 Jag stör mig på den Kommunala lantmäterimyndigheten.
Helt obegripligt hur mycket fel de kan göra och inget kundbemötande heller.
Arrogant, dryg, besservisser som påstår att de inte behöver följa lagen!

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Avslutat-02  
#562680
Skogsvaktaren skrev:Jag stör mig på den Kommunala lantmäterimyndigheten.
Helt obegripligt hur mycket fel de kan göra och inget kundbemötande heller.
Arrogant, dryg, besservisser som påstår att de inte behöver följa lagen!



Jasså, är den myndigheten igång igen.....
Tråkigt, att behöva uppleva....

^#(^

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Danskar´n  
#563115 Jo, nu minns jag...här om dagen såg jag åter igen en historie om hur vi räddar klimatet...Bolaget Wing tänker höja biljettpriserna så att dom har råd med att köpa "utsläpps rättigheter"... kan någon förklara mig hur detta skulle minimera utsläppet? Det enda som händer är väl att någon sitter o skor sig på att sälja dessa rättigheter till någon som har råd att köpa - precis som när påven sålde "avladsbrev" till rika syndare, så dom slapp lättare genom skärselden... Dessa rättigheter tar man väl bara från nåt fattigt land som inte har så många dyra dieselbilar eller annat som blåser skit ut i atmosfären... Oavsett var utsläppet görs, är det väl ingen som är så dumma att dom tror att föroreningen stannar där?
Är jag helt ute i skogen å cyklar, eller blir vi lurade - igen?

Trevlig påsk - det lilla som är kvar av den... 🤗 \:d/

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).