Skojigt/Galet
Var är jag?
ons 08 apr 2020, 06:23#636235Bali, Indonesien.
Det som inte kan lagas med silvertejp är inte värt att lagas
TS
ons 08 apr 2020, 06:56#636241Passa på att åka över till Lombok, sydöstra delen, bättre stränder, mindre folk och mycket billigare. Hyr en moped och åk runt nån dag. Jag var där tre veckor i höstas, min bästa semester nånsin!
Det du inte hann idag kan du göra i morgon och hinner du inte då heller så var det inte så viktigt
ons 08 apr 2020, 09:11#636259Vi åkte runt med taxi (billigt) och var även till Giliöarna. Var även till Kuta med Hard Rock Cafe och åt deras suveräna ribs.
Kom hem i sista minuten, puh.
Annars en jättetrevlig semester!! Kan rekommenderas. Dock lång restid.
Kom hem i sista minuten, puh.
Annars en jättetrevlig semester!! Kan rekommenderas. Dock lång restid.
TS
ons 08 apr 2020, 12:39#636288Jo, det tar några timmar på flyget men väl värt mödan. Väl där är det fantastiskt bra. Middag med mie goreng seafood för några tior. Ta Lombok nästa gång🌞
Det du inte hann idag kan du göra i morgon och hinner du inte då heller så var det inte så viktigt
sön 14 jun 2020, 19:36#650383Ja, var är jag?
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
TS
mån 10 aug 2020, 19:32#660668
Stugan (ca 4 m2) jag står framför ligger vid saltsjön och innehåller bla en skrivpulpet.
Skapa konto
Stugan (ca 4 m2) jag står framför ligger vid saltsjön och innehåller bla en skrivpulpet.
Skapa konto
mån 10 aug 2020, 19:38#660671August Strindbergs skrivarstuga.
mån 10 aug 2020, 19:42#660672Det var ju för lätt.

Tallen var först
Skapa konto

Tallen var först
Skapa konto
mån 10 aug 2020, 21:23#660688Vart var jag idag?
Skapa konto
Skapa konto
mån 10 aug 2020, 21:49#660699Kläppen, Helags fjällstation
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).